/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
gummistøvler og regntøj
Fra : rot
Vist : 954 gange
80 point
Dato : 06-04-05 16:15

findes der ingen der lige som mig kan lide at lege i vandpytter med regntøj og gummistøvler på lige som små børn.
eller beordre andre til at gøre det.
helst piger.

hilsen k

Kommentar
Fra : netkongen

Dato : 06-04-05 16:50

Ja det tror jeg rolig, du kan regne med.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 06-04-05 17:00

deeply disturbed?

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 06-04-05 17:46

Er det en joke eller mener du det?

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 06-04-05 18:34

Beodre andre til at hoppe i vandpytter ?

Kommentar
Fra : rot

Dato : 06-04-05 23:10

nej dette er ikke en joke og ja det er fedt at blive udfordret med at du ikke tør hoppe i vandpytter

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 07-04-05 07:01

Altså rent personligt så hopper jeg aldri i nogle.
Jeg kan da huske jeg gjorde det som barn, men nu er det bare ligesom om jeg er kommer fra det.
Men altså det er ikke fordi jeg ikke tør, jeg har bare ike engergi til alt det hopperi.

Kommentar
Fra : rot

Dato : 07-04-05 08:48

man for mere energi ved det det er mega sjovt også nor man er voksen

Kommentar
Fra : sexiregndrees

Dato : 22-04-05 18:59

jeg elsker det også at have sex i det

Kommentar
Fra : rot

Dato : 24-04-05 16:30

jeb det er mega dejligt jeg har lige været ude og plaske

Kommentar
Fra : susanne76

Dato : 24-04-05 20:28

Altså hvis du leder efter ligesindende synes jeg da du skulle kigge forbi scor.dk ???

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 24-04-05 21:12

jeg kan anbefale dig at kigge ind på www.smcopenhagen.dk der er en del info at hente om seksualitet, også for dem der blot er nysgerrige.

D9N

Kommentar
Fra : Bootpolish

Dato : 27-07-05 08:44

Jeg er selv generelt vild med regntøj, så jeg kan godt følge dig. Men jeg må desværre skuffe dig med at jeg er M.

Kommentar
Fra : play2win

Dato : 24-01-06 16:01

synes du skulle køber en latex full catsuit og måske hvis du har en dame så køb en til hinder så find et stille og roligt sted såsom en skov og leg med hinder og så efter et par timer knepper du hinder bag fra og foran så når din dame ikke kan mere så stopper i og leg med hinanden og så fortsætter i bare det vil jeg gøre hvis jeg hade en dame