/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Vespa Ciao bag-remskive... hvordan får j~
Fra : AndersBis
Vist : 920 gange
120 point
Dato : 06-04-05 16:05

Har fået baghjulet spændt fast i begge sider, og har sågar puttet kæden fra pedalerne på tandhjulet også.... men nu kommer spørgsmålet... på den anden side, hvor remskiven skal sidde, er der kun en møtrik, og på remskiven er der et aflangt hul, lidt ligesom dette <::::> , selvfølgelig bare størrere..... håber nogen ved hvordan jeg skal kunne få det på..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-04-05 16:58

Akselen hvor remskiven skal på, skal også være oval, så det ovale hul på remskiven kan gå derpå, og ikke dreje rundt, men netop sidde fast på akselen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : AndersBis

Dato : 06-04-05 17:12

ja, men der er ikke nogen oval akse på baghjulet..... kun en møtrik... og kan ikke huske hvordan det så ud da jeg tog baghjulet af...

Kommentar
Fra : AndersBis

Dato : 06-04-05 17:22

prøver lige at tage et billed.... og linker lige.... 2 sekunder....

bliv hængende palleb :D

Kommentar
Fra : AndersBis

Dato : 06-04-05 17:45

http://photoblog.dk/, ved ikke om det dur.... men ka ikk finde link... hvis det ikke dur, så søg efter Vespa , nederst i menuen til venstre... plzz hjælp palle...

på forhånd tak...

Mvh. Anders B

Kommentar
Fra : AndersBis

Dato : 06-04-05 17:46

www.photoblog.dk korrekte link

Kommentar
Fra : AndersBis

Dato : 06-04-05 17:55
Kommentar
Fra : AndersBis

Dato : 06-04-05 17:55
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-04-05 18:16

Ja ja, men jeg har brug for din e-mail adr.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : AndersBis

Dato : 06-04-05 20:45

darkboy@ofir.dk

Mvh. Anders B....

samme som jeg bruger på Msn palle, hvis det skulle have nogen interesse... får nok brug for lidt hjælp :D

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-04-05 21:40

Der er sendt billede.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : AndersBis

Dato : 06-04-05 21:45

har besvaret mailen, vil du tjekke den??

Kommentar
Fra : AndersBis

Dato : 06-04-05 22:15

tror jeg har fundet ud af problemet.... møtrikken skal garranteret skrues af, på med remskiven, og så skrue møtrikken på udenover... checker det lige i morgen... tak for billedet palle, hvad ville Kandu.dk være uden dig....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-04-05 22:38

Næ, vel? ha ha
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : AndersBis

Dato : 07-04-05 17:12

har sendt en ny mail :D
har du forresten nogensinde vundet en præmie, når du har så mange point?? du har 4 gange så mange som de andre...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-04-05 21:33

Ja, jeg vandt en billig DVD afspiller for lang tid siden.
Ja jeg har været øverst på listen, en overgang i 3 mdr. i træk, men tit har det været en der kun havde få point der vandt, så du kan være heldig hvis du skynder dig at blive superbruger, det er jo bare at melde sig til.
Men det er da også sjovt at svare på spørgsmål, selv om man ikke vinder noget.
VH Palle Hansen
PS: Du har vel set jeg har svaret på din mail igen.