/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
et program til at findt dobbelte filer m~
Fra : cbsjanten
Vist : 636 gange
50 point
Dato : 06-04-05 14:53

jeg haar en hel masse jpg filer på min comp og jeg ved der er flere af samme slags er der nogen der kender et program der kan finde alle dem der er 2 eller flere af så jeg kan undgå at sidde manuelt og gøre det ???

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 06-04-05 14:55

jamen -der er da rimelig nemt lige at så i søg og søge bla på formatet

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 06-04-05 14:56

øhh...

Hvis du kender filnavnet på et af billederne kan du jo bare søge på det og finde ud af hvor de andre ligger

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 06-04-05 15:09

Hvis du vil have et program så er der et her. http://www.toniarts.com ved mavn EasyCleaner 2.0

KaVAkandu

Godkendelse af svar
Fra : cbsjanten

Dato : 06-04-05 15:17

Nogle gange kan jeg ikke se skoven for bare træer takker miritdk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-05 16:31

selvtak cbsjanten