/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3Mobil ?
Fra : Surf
Vist : 336 gange
50 point
Dato : 06-04-05 09:41

nu ved jeg ikke hvilket fordomme i har mod det eller med det. men sagen er at jeg skal snart ha sådan en her

har valgt en LG U8138

Men her er der en som gerne vil ha at vi holde os fra dem www.hadesiderne.dk/3 sikke en nørd var hehe

men hvad er jeres mening om sådan en. bare kom med det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-04-05 10:19

Min søn har i ca. ½ år haft en LG U8138

Jeg har læst "hadesiden"

På daværende tidspunkt havde 3mobil en fejl i deres system.

Min søn fik også en rykker, men med et opkald til 3mobil fik han at vide, at der var sket en fejl, som de undskyldte meget. Rykkergebyret blev ikke pålagt næste regning.

Han har telefonen stadig. Er glad for den og har ikke siden kunnet klage over noget.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-05 10:42

har også en og ingen problemer med den

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 06-04-05 10:44

Forgængeren (LG U8120) til den telefon du vil have har det problem at den fryser en gang imellem, hvor intet virker før du piller batteriet ud og sætter det i igen. Det gør min i hvertfald. (og den har været til reparation, og fået firmware update, uden det hjalp)

Så jeg håber da LG har fået styr på det problem i den nye model..

En anden mindre god ting er, at 3's kundeservice i snit har en telefonkø på 30 minutter. Det er i hvert fald min erfaring. Betjeningen er der ikke noget galt med når man først er igennem. Bare træls at vente så længe.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 06-04-05 10:45

Ih ja...sikke en nørd, men

3mobils massive markedsføring har fuldstændigt undermineret økonomien i selskabet og den manglende tilgang af nye abonnementer gør at selskabet kollapser indenfor en overskuelig fremtid.

Teknikken er sådan set i orden i dag og 3mobil har haft markedet for sig selv uden at skabe en sig en sønderlig position i branchen, og varer ikke længe før de andre er på banen. så bliver 3mobil tværet ud!

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 06-04-05 10:51

ziggy99, det er jeg også bange for.. men så bliver de solgt til et andet selskab, så kunderne kommer dog ikke til at stå uden abonnement.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-05 10:56

harlekin - de nye LG U8120 er ganske udemærkede - de allerførste havde en lille fejl og kunder der oplevede fejl fik den byttet kvit og frit

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 06-04-05 11:03

Det gjorde jeg så ikke... (købt december 04) den røg på værksted og fik opdateret firmware. Det tog 3 uger. Da jeg fik den igen kunne den stadig finde på at fryse, men jeg har ikke indleveret den igen da jeg ikke vil undvære telefonen i 3 uger mere..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-05 11:15

Harlekin nu ved jeg ikke hvor du bor - men efter bare en tur på værksted så skulle du lige kontakte den nærmeste 3 forhandler - slet ikke så ringe at få en anden når den ikke er ældre
Jeg var vist heldig med at lige nå at få en der ikke skabte problemer og opdateringen laver de nu indenfor en times tid

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 06-04-05 11:25

miritdk, Den er købt i Fona Roskilde. Men det kan da være jeg skulle tage et smut til kbh eller lyngby hvor de nærmeste 3 butikker ligger.. også håbe at endnu en firmware opdatering kan løse problemet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-05 11:27

tror det er en god ide Harlekin - helsingør for den sags skyld at anbefale

Kommentar
Fra : ee

Dato : 06-04-05 14:13

Jeg har haft en 3 mobil siden februar 2004 først en motorola 920/25 og nu en A1000. jeg har kun en gang fået en forkert regning og den blev rettet uden nogen problemer.
hvis du ikke lige bor langt ude på bøhlandet kan du også være sikker på at ha en god 3 dækning
det med at 3 kollapser når de andre kommer på banen er noget vrøvl, 3 er et af verdens største selskaber, det er jo ikke kun den lille bolchefabrik de har kørende i Danmark gå ind på 3 dk, så kan du se deres sider fra resten af verden

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 06-04-05 15:19

Harlekin

forgænger hedde nu LG U8130 så vidt jeg ved da. har selv kikke på 3.dk side

og i andre
men her er der nogen utilfredse kunder på http://www.3sucks.dk

så nu kan i diskuteret det

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 06-04-05 16:47

Har ingen dårliger erfaringer med 3, som telefon har jeg en Sony Ericcson.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-04-05 18:12

Surf

Du har spurgt brugerne om deres erfaring.

Den har du fået.

Hvad der bliver skrevet på andre sider kan jeg ikke bruge til noget.

Det er jo så op til dig selv hvad du kan bruge.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 06-04-05 22:20

hvis i har mere at sige om det og den så kik lige her http://www.boker.dk/3mobil/forum/default.asp

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-04-05 22:47

Surf

Jeg er blevet lidt i tvivl om dit spørgsmål.

Først troede jeg at du ville have brugernes mening om en 3Mobil

Nu er det som om du vil have brugerne på kandu skal tage stilling til hvad andre har af mening
om 3mobil.

Hvad andre mener er jo uden indflydelse.

Her har du fået svar på brugernes erfaringer.

Du kan så vælge at bruge det til noget eller lade være.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 08-04-05 22:32

Det Link jeg kom med er der ikke mere

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 29-11-06 00:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål