/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Krible 400 point for at blive her :-)
Fra : zonker
Vist : 479 gange
400 point
Dato : 15-09-02 14:57

Hejsa

De 400 point for dit indlæg :

http://www.kandu.dk/dk/spg/6418

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-09-02 15:20

zonker-zonker-zonker.

En ting er, at vi øjensynlig er mange der mener at du har en eller anden hæklefejl i kysen, men når du til fulde selv leverer beviserne, så er diagnosen klar.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-09-02 15:24

Fed kommentar, Ram2. Det var lige den formulering, jeg selv ledte efter.

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 15-09-02 15:39

Har I set www.yttepigen.dk??? Zonker har ikke kun hæklefejl i kysen - hans hjemmesider er heller ikke strikket så godt sammen...

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 15-09-02 15:46

Hej mblm???

Er du ny eller er du en "gammel", der har oprettet ny profil, siden du allerede er helt nede på det personlige plan.
Og du ved Yttepigen er Zonkers!!!!

Læs:
Første login 15.09.2002

Kommentar
Fra : yttepigen

Dato : 15-09-02 15:47

Øhhhhhhhh lige et øjeblik. www.yttepigen.dk er MIN site og jeg har lavet den, som jeg vil have den. Og ja, jeg er ikke web-designer...........faktisk er det første gang, jeg prøver at lave sådan noget, og hvis jeg selv skal sige det, så er resultatet ganske pænt.

Hilsen zonkers kone

PS og lad nu være med at overfalde mit indlæg som I plejer med, at jeg forsvarer zonker. Jeg forsvarer min hjemmeside!!!!!

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 15-09-02 15:50

Og den HJEMMESIDE er KANON, jeg har meget glæde af den.

Modtagere af mine Mail er glade for de sjove ting og sager.

Så den kan du kun være stolt af.

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-09-02 15:53

Rolig nu....bare fordi nogle herrer ikke kan bevare fatningen over et indlæg.

Jeg tror nu MLM Bureau selv lige har ødelagt sin egen forretning :

http://www.kandu.dk/dk/spg/6416/

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-09-02 15:53

Ja, lad nu ikke irritationen over zonker gå ud over hans kone.

Kommentar
Fra : yttepigen

Dato : 15-09-02 15:54

Til bantam

Tak for de pæne ord, jeg er glad for, du kan bruge nogle af de ting, jeg laver

Hav en god dag.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-09-02 15:58

nej tak

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-09-02 16:35

Hvem er pointjæger herinde ??

Det er da dig, som med en kommentar forsøger at tilrane dig 400 dejlige point, som kun er
bestemt for Krible.

Og du snakker om dobbeltmoral ?? Din dobbeltmoral er større end jeg nogen
videnskabsmand kan måle......

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 15-09-02 16:36

Glem det, glem det - og undskyld til zonkers kone!!! Sådan så min første hjemmeside også ud Zonker virkede blot som om han var igang med at tilbyde en kennel en tilsvarende side, hvilket måske ville være en del malplaceret. Virksomheder bør nok henvende sig til lidt mere erfarne webdesignere. Jeg lod mig rive med af stemningen pga. nogle lidt malplacerede tillægsord fra zonker, i hans iver for at påtage sig noget arbejde uden at få betaling derfor...

Farveller....

NB. Hvad er det for et MLM Bureau han snakker om??? Jeg vil trække mig ud af dette debatforum, hvor en masse mennesker kæmper om point - istedet for at hjælpe hinanden. I må hygge jer! - Og held og lykke til zonkers kone.... *GGG - det kan man jo så forstå som man vil...

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 400 point
Dato : 16-09-02 00:28

mblm >>> Efter min mening burde du skamme dig !! Yttepigens site er en ganske udmærket side for os almindelige dødelige mennesker,- jeg personligt har stor glæde deraf. At Zonker tilbyder gratis hjælp til hjemmesidedesign synes jeg er en utrolig smuk tanke,---at du i din arrogance ikke mener Zonker samt han Kone ikke formår at leve op til at kunne kreere en god hjemmeside,--det kan du efter min mening stikke op hvor solen aldrig skinner.

Briani >>> Jeg fatter ikke at du "kun" kommer frem i lyset når Zonker er i skærdsilden. På en eller anden måde elsker du åbenbart at dukke op med dine generelt enslydende kommentarer. Du kan altså ikke lade være med at kaste mere ved på bålet herinde.
Jeg holder mig på sidelinien i håb om at sindene snart falder til ro, men når bla. du som "gammel" bruger stadig kører i den samme rille,--tja--hvor ender vi så ??

Jeg er bestemt ikke altid enig i Zonkers udtalelser her på Kandu,--har jo selv været fremme med nogle indlæg omkring dette,---men et eller andet sted skal dette "hakkeri" da stoppe. Jeg er efterhånden ved at Bræ---, mig over ordet "Pointhungrende" kom dog videre !!!!!

Ang. det at føre en god tone herinde og ikke kaste rundt med "Formodede Svar" men samtidig være i stand til vinde Månedens præmie ,--det kan man finde i Starups person. Så,---det !!!!!

Bare lige et par hæse kvæk fra mig,--Efteråret og forkølelsens tid er desværre på vej. Men med det også alle de vidunderlige farver denne årstid iklæder sig,--er livet ikke skønt )

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-09-02 00:59

Pyha, syntes der breder sig en ram lug og smag i munden herinde....

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 16-09-02 02:44

Hej Ram2,

nu er det faktisk sådan at for et par år tilbage, var der nogle kunst eksperter der sku' udvælge det flotteste maleri, samt nogle andre kriterier jeg ikke lige ka' huske...
men iblandt disse malerier, var der faktisk et maleri der var malet af en chimpanse, og spøjst nok var det maleriet der blev valgt af alle eksperterne som det bedste og flotteste maleri...

disse eksperter havde alle en lang uddannelse bag sig... og var meget anerkendte indenfor kunstverden... og denne chimpanse havde så vidt jeg ved ikke fulgt nogen undervisning...

men er det så fordi dyrene er bedre til det end os?

vi er alle amatører eller har været det på et tidspunkt... samt det er vel reelt et smagsspørgsmål...

f.eks. ka' jeg ikke li' fisk... jeg synes rent ud sagt det smager af *---censureret---*... men det synes hovedparten af verdensbefolkningen f.eks. ikke... men bare fordi jeg ikke ka' li' fisk er det jo ikke ensbetydende med at resten af verden... ikke ka' li' det... eller synes det er det rene *---censureret---*, bare fordi jeg f.eks. synes det...

til slut lige et citat...

..." Der findes lige så mange holdninger som mennesker. "...
- Terentius

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-09-02 03:22

Hej Strarup.
Hvordan er du dukket op i denne møgbunke??

Nå men da du nu er her, vil jeg sige, at jeg ikke tror du har forstået hvad jeg mente. Jeg her ikke sagt, at mongoler ikke kan male, og det vil jeg gerne udvide med chimpanser - Det jeg har sagt og mener er, at noget ikke nødvendigvis er godt fordi en mongol og nu også en chimpanse har malet det. Jeg har ligeledes ikke udtalt mig om yttepigens evner til at designe hjemmesider. Den pågældende hjemmeside bliver blot ikke god af, at parkness og andre dødelige har glæde af den. Parkness gør hjemmesidens kvalitet til et relativt begreb, og den bliver dermed bedømt på grundlag af klichén "andre dødelige", (hvem er det) og at parkness har glæde af den.

Afslutningsvis vil jeg lige nævne, at nogle personer ( er du sikker på, at det var kunsteksperter) der skal udvælge det "FLOTTESTE" maleri har meget vide beføjelser. Anderledes ville det stille sig, hvis de skulle udvælge det bedste maleri. Sidstnævnte valg ville være underkastet nogle for malekunsten fastlagte grundprincipper, som en mongol eller en chimpanse formentlig ikke ville være i stand til at efterkomme. Det er vel ikke for sjov, at kunstmalere tilbringer mange år på kunstakademier, malerskoler og lign. eller hos hinanden for at lære.

Venlig hilsen
Ram2

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-09-02 08:29

Hej Strarup

Jeg er ikke enig med dig i, at kvalitet bare er en smagsag.

Fx er der sikkert flere måder at udføre den korrekte hjerteoperation på, men disse måder befinder sig alle inden for et forholdsvis snævert område - og bevæger man sig ud over det, går det grueligt galt.

På samme måde forholder det sig med kunst og webdesign; man er nødt til at vide, hvad man gør og have talent for at udføre det i praksis, for at resultatet kan blive rigtig vellykket.

Dillettanteri bliver ikke til kvalitet, fordi folk uden begreb om tingene synes, det er skide godt.

Dermed vil jeg naturligvis ikke forbyde folk at mene fx, at Keld Heick er en større digter end H. C. Andersen. En sådan mening vil bare være udtryk ikke for dårlig smag, men for manglende viden og indsigt.

Det med chimpansen, der malede mesterværker, har jeg aldrig hørt om før. For mig lyder det mere som en anekdote end som virkelighed. Fx handler Hans Scherfigs roman "Den fortabte abe" om et sådant naturgeni.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-09-02 08:54

NB! Min bemærkning om dillettanteri er ikke en stikpille til yttepigen. Hendes hjemmeside har jeg ikke set nærmere på, så den har jeg ingen mening om.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-09-02 16:13

Jeg lader den stå åbent kortvarigt endnu, da debatten er ret interessant. Og tak for de mange indlæg.

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 16-09-02 16:39

Til Rellom

Tak for de indlæg! Det var præcis den pointe jeg forsøgte at gøre opmærksom på i et andet spørgsmål, men jeg slap lidt uheldigt fra det ved at komme med et konkret eksempel.

Man kan godt elske sin gamle skrotbunke af en bil, men derfor bliver den ikke til en porsche. Og måske bør man også indstille sig på at man kan risikere at andre, i deres ubetænkelighed, vil komme til at omtale den negativt.

Det er lidt at give udtryk for ejendomsmæglersyndromet (ramponeret toilet = charmerende badeværelse), hvis man bedømmer tings kvalitet udelukkende efter; hvor glade folk er for den pågældende ting. Tag blot fænomenet "reality tv", hvor de fleste er enige om at det er noget værre lort - men mange (forstå det hvem der kan!) alligevel sidder klistret til skærmen for at følge med.

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 16-09-02 22:22

Øhhh ????

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 17-09-02 22:14

Tak for svaret

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 17-09-02 23:32

Men hvad blev der af Krible??? var det ikke hans point???

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 18-09-02 21:20

jeg har faktisk ventet siden den 15 på et svar fra ham og da det ikke kom lukkede jeg spørgsmålet....
DU kan jo se af ovenstående at Ram2 ødelægger et godt indlæg, så spørg hellere ham hvorfor han finder det interessant (ram2)??