/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Webdesign???
Fra : frk.fidus
Vist : 524 gange
50 point
Dato : 05-04-05 23:48

Hvem kender en rigtig dygtig webdesigner som kan lave en ret omfattende website??
Jeg er ikke rig men har fundet en idé til at blive det :) fnis!!!

Jeg aner intet om den slags men ved at det er ret dyrt... så hvis det er en der også er billig gør det ikke noget :)

fidusen!

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 06-04-05 00:01

Du kan se eksempler på webdesign, jeg har lavet på www.findovia.dk - se under WEBDESIGN. Du kan sende en mail ved brug af SEND MAIL i menuen, hvis du er interesseret i nærmere information.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-04-05 09:19

Det er det ...dyrt altså. Mange ønsker derfor at få arbejdet udført 'Orange', hvis de eller deres firma skal have konstrueret eller vedligeholdt en Webside og måske er det derfor, der findes så mange dygtige og ARBEJDSLØSE web-designere/programmører ?

Jeg forstår simpelthen ikke; folk ikke vil betale dét det koster, når folk sjældent værgre sig ved at betale deres : Frisør, Mekaniker, Elektriker, Montør, Revisor, Vicevært, Vagtfirma, Slagter, Dyrlæge ...eller hvem man nu har brug for, for at få udført et stykke arbejde.

Du kan søge i AF's CV-base, så finder du sikkert den person du søger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-04-05 09:25

Ps. Hvis du bor i København er der måske en mulighed for at få et billigt tilbud gennem en af de beskæftigelses ordninger (Aktivering), der benytter sig af den 'billige' arbejdskraft. F.eks. : http://www.nethulen.dk/html/index.htm

Her vil du kunne få konstrueret en Webside for nogle få tusinde (typisk 10-20.000 kr), hvilket må siges at være billigt, da mange tager sig mindst det dobbelte betalt.

Ring : 33 24 04 07

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 06-04-05 11:40

Jeg bryder mig ikke om sarkasme...og synes jeg kunne lugte lidt i din første kommentar molo....

Jeg ved udemærket godt hvad det koster men jeg er p.t. mellem jobs og netop derfor skriver jeg BILLIGT!!! For som du selv så flot skriver, er der massere arbejdsløse webdesignere hvorfor jeg nok kan finde en der ikke vil tage den normale timepris for at hjælpe mig. JA -JEG ER ÉN AF DEM DER IKKE VIL BETALE DE SINDSYGE PRISER FOR HVERKEN MEKANIKER OG FRISØR HVORFOR JEG IGEN....LAVER MIN EGEN BIL & KLIPPER MIT EGET HÅR!!!!!!
Desuden kender jeg flere webdesignere, men vil lade døren stå åben for evt. nye kontakter som kunne være interesserede i evt. at tjene lidt flere penge på sigt! Altså procenter af overskudet...

Den portal jeg snakker om vil være ligeså omfattende som dba.dk og jubii.dk

Så har nogen andre gode idéer til en løsning???

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 06-04-05 11:41

KUN SERIØSE HENVENDELSER TAK!!!

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 06-04-05 11:43

> findovia.....

du er da rigtig dygtig, gemmer din adresse for jeg vil måske gerne bruge dig til egen hjemmeside med gallerier osv. Men søger én meget avanceret "tekniker" til mit projekt. Din hjemmeside er ellers rigtig flot... og det er dejligt at se at vi deler samme interesser mht. det åndelige.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-04-05 12:41

frk.fidus -> Jeg er skam helt seriøs og ikke spor sarkastisk. Jeg står ved hvert ord jeg har skrevet

Som du måske ved er ulovligheder og 'opfordringer' til noget der ligner ikke velanset på Kandu.dk :

http://www.kandu.dk/dk/beting.asp

Hvis du have hjælp hér på Kandu.dk ? Så får du den hér. Vi er mange der godt vil hjælpe dig på vej i :

Website's
Hjemmesider
HTML
DHTML
Javascript
PHP
ASP
Java
C/C++
Pascal
Visual Basic
Osv....

Det er bare at spørge i den relevante kategori, men annoncering efter underbetalt arbejdskraft finder jeg sgu ikke er på sin plads her på sitet. Det har jeg udtalt før og jeg siger det gerne igen.

Folk har så ondt i røven over Øst-Europæisk invasion af billig/undebetalt/sort arbejdskraft og alligevel aktiverer vi selv i tusindevis af Danskere i 'arbejdsløshedsprojekter' *LOL* til en sulteløn. De velbjergede (..hér tænker jeg ikke på dig ) er selv de værste lovbrydere.

Ps. Her er den sidste "lille bitte side" jeg lavede for en kunstnerinde : http://www.birgitteschultz.frac.dk

Den fik hun for omkring 1000 kr. hos Nethulen (..hvor jeg ikke længere er )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-04-05 12:48

Ps. Ønsker du en side på niveau med : dba.dk og jubii.dk ???

..så kan jeg fortælle dig det er million-foretagener der står bag finansieringen og du næppe kan lave noget tilsvarende for dine 'sparepenge' ...og evt. stille i udsigt, hverken : procenter, afkast, franchise, APS ( A' Prøver Sgu ) eller aktieoptioner.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-04-05 12:54

Måske du skulle kigge på en af de mange 'færdigsyede' løsninger. De kan efterhånden ret meget og er ikke helt umulige at bygge videre på

http://www.phpbb.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-04-05 12:59

Her er et debat forum lavet af en pige med ovenstående system. Hun har selv (..med lidt hjælp) lavet siden og administrere den selv !

http://www.din-debat.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 06-04-05 13:29

Okay...

Helt i orden molo...

Er jo forholdsvis ny her så vidste ikke om folks "ondt i røven" politik!
Synes i forvejen ikke her er så seriøst så troede ikke det var et problem!

Men skal sku nok finde en sponsor eller whatever for at gøre min idé til realitet! Det tager nok bare lidt længere tid og flere kræfter end håbet

griiiin

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 07-04-05 13:03

Hvad du beslutter at gøre er din egen sag

Jeg gør blot opmærksom på det er et skråplan, hvis kandu.dk skulle udvikle sig til et gråt arbejdsmarked med annoncering for skruebrækker jobs og deslignende.

Du kan jo helt 'legalt' søge efter finansiering, arbejdskraft og råd i kategorierne :

Investering : http://www.kandu.dk/dk/emne/10101
Selvstændige : http://www.kandu.dk/dk/emne/10305
Ansættelse : http://www.kandu.dk/dk/emne/10302
Andet job : http://www.kandu.dk/dk/emne/10306

..men det er i mine øjne uetisk at 'fiske' i Kandu.dk's tekniske afd. : http://www.kandu.dk/dk/kat/3

Hér kan du i stedet søge ekspertise til at få løst specikke opgaver ....bl.a. opbygning af et Website

Måske det ville hjælpe på forståelsen, hvis du uddybede opgaven en smule ?

..at forlange :

Citat
Den portal jeg snakker om vil være ligeså omfattende som dba.dk og jubii.dk

..er måske liiiiige løst nok

Hvad er dit ærinde ? Det kan umuligt være så hemmeligt og så god en idé/koncept at du forventer 'folk' skal tilmelde sig i blinde uden at få fortalt hvad sagen drejer sig om ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 07-04-05 22:53

Er skam forstået... det med
"Jeg gør blot opmærksom på det er et skråplan, hvis kandu.dk skulle udvikle sig til et gråt arbejdsmarked med annoncering for skruebrækker jobs og deslignende."

Jeg kigger på linksene tak.

mit "ærinde" er top hemmeligt!!!

MVH fidusen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-05 07:41

Du er vist en værre fidusmager

..om ikke andet er det da noget af en cliffhanger. Du forstår sgu at pirre folks nysgerrighed. Hvis dit kommende site inkorporerer dette koncept, er jeg sikker på det bliver en stor succes

Jeg er lige ved at spænges

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 08-04-05 10:40

hehe.... jamen vi er vel alle fidusmagere på den ene eller anden måde!!!

tak for hjælpen... prøver at stille spørgsmålet i et af dine "vedlagte" kategorinaer!

Bye4now

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 08-04-05 10:40

hehe.... jamen vi er vel alle fidusmagere på den ene eller anden måde!!!

tak for hjælpen... prøver at stille spørgsmålet i et af dine "vedlagte" kategorinaer!

Bye4now

Godkendelse af svar
Fra : frk.fidus

Dato : 08-04-05 10:42

Tak for hjælpen!

Vi får se om mit spørgsmål kan besvares i et af de andre kategorier!

Frk. fidus

Kommentar
Fra : iFinans

Dato : 02-11-08 17:06

Se på denne side http://www.ifinans.dk

Er det noget? Det er holdt simpelt, billigt og let overskueligt.

Mvh
iFinans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-08 18:34

iFinans -> Spørgsmålet er fra:
Citat
frk.fidus

Medlemsdato : 23-03-2005
Seneste login : 08-05-2007

..blev stillet:
Citat
Dato : 05-04-05 23:48

..og besvaret: http://www.kandu.dk/spg64245.aspx#687103
Såeh... Mon ik' det har mistet nyhedens interesse?
</MOLOKYLE>