/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Intergraph TD-325
Fra : dreyer
Vist : 347 gange
156 point
Dato : 15-09-02 13:48

Hej! For at give fornuftigt svar på nedenstående spørgsmål tror jeg det er bedst, hvis du kender Intergraph-maskinerne... Men du er selvfølgelig velkommen til at prøve alligevel.

Jeg har en Intergraph TD-325 og vil gerne opgradere processoren til en lidt hurtigere model. Jeg har i den forbindelse været så heldig at få en 400 MHz processor foræret (standarden er 266 MHz). Hvordan får jeg hævet maskinens clock-frekvens (hvis man overhovedet kan det, og hvad kan den i så fald klare)?

Der er tilsyneladende plads til 2 CPU'er i maskinen. I slot 1 sidder CPU-kortet. I slot 2 sidder et printkort uden nogen nævneværdige lakridser på. Kan dette skiftes ud med endnu et CPU-kort?

På det tilhørende standard grafikkort (Matrox af en eller anden slags) er der to udgange, en standard VGA og en... Ja, hvad er det? Og hvilket signal spytter det ud?

Håber du kan svare på disse spørgsmål!

Kommentar
Fra : datamax

Dato : 02-02-03 12:08

Jeg vil råde dig til at gå ind på www.google.com og søge efter fabrikanten , jeg ved af erfaring at de i de fleste tildfælde ligger inde med manualer som kan downloades kvit og frit.
Det må fremgå af manualen om det kan lade sig gøre.