/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
gem excel dokument i postprogram
Fra : jeanette18
Vist : 386 gange
50 point
Dato : 05-04-05 20:21

Heysa. Nogen som ved om jeg kan gemme et excel dokument (via gem som kommandoen) direkte i mit outlook 2003 program under dennes PRIVATE MAPPER?

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 60 point
Dato : 05-04-05 21:01

Hej
Det tror jeg ikke du kan. Hvis jeg husker rigtig gemmes et regneark du modtager som vedhæftet fil jo heller ikke i mailmappen/mapperne men kun et link til regnearket, selve filen ligger et andet sted. Så umiddelbert tror jeg ikke du kan gemme regnearket direkte i en Outlookmappe.

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 09-11-06 23:12

Tak for svaret Brassovitski. Ser ud til at du har ret. Jeg har indtil nu ikke kunne finde løsningen.