/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
fra PC til TV
Fra : Breunski
Vist : 629 gange
50 point
Dato : 05-04-05 19:31

Jeg har et Geforce2 grafikkort, og har købt kabler så jeg kan slutte pc'en til TV'et

Jeg kan bare ikke lige overføre filmene til tv'et. Jeg får bare den baggrund som er på skrivebordet, men ikoner og alt det andet er der ikke. Hvordan får jeg filmene overført til tv-skærmen?

Grafikkortet er indstillet til dualview

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-04-05 20:24

Prøv at kigge på svarene her, der er sikkert noget du kan bruge: http://www.kandu.dk/dk/spg/45704

Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-04-05 21:12

Opdatyer driveren fra http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Vær opmærksom på, at du skal afinstallere Nvidia Display driver via Kontrolpanel - TilføjFjeren Programmer, inden du opdaterer ellers kan du få driverkonflikt.
På den nye NvidiaDisplay skal du vælge Nvidia display mode og vælge Detect displays. Prøv dig lidt frem.
Husk, at du skal finde kanalen på dit TV.

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 05-04-05 21:25

Driveren har jeg netop hentet idag, så det er nok ikke så meget det, men mere mig der er problemet.

Jeg skal bare stille pc'en rigtigt, så jeg kan se det på tv'et

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 05-04-05 21:29
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-04-05 01:26

Prøv at sætte skærmopløsningen på din monitor til 800X600!

Godkendelse af svar
Fra : Breunski

Dato : 06-04-05 14:09

Tak for svaret BjarneD. Jeg printede instruktionerne ud og fulgte dem, og nu kan jeg se DVD-film på TV

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-04-05 14:13

Det var godt det lykkedes.