/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvem vil have mine point?
Fra : Krible
Vist : 481 gange
394 point
Dato : 15-09-02 12:25

JUBIII - jeg har fundet et Zonker-frit område på internettet, der arbejder mere seriøst med tingene

Hvis du, en-eller-anden, har en god grund til at få mine point så skriv hvorfor - så tager jeg stilling inden kl 24 i aften.

Med venlig hilsen
Krible

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 15-09-02 12:40

jeg vil bare gerne deltage,kan du ikke linke til det.
Hilsen/Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 15-09-02 12:45

Du ma da virkelig ha haft travlt, hvis du har læst kandu så meget igennem at du har SÅ meget grund til at forlade kandu allerede, du er jo lige kommet læs:

Første login 31.08.2002

Jeg er enig i at han kan være noget så irreterende og bedrevidende, men så UNDGÅ eller gi ham igen.

Jeg vil næsten tro at man kan finde den slags alle steder, men du kan jo gi os linket til DIT nye sted, så kan andre jo også prøve det af.

Personligt har jeg ikke fundet bedre sted, hvor så mange emner er samlet under et, og hvis du bruger de forskellige udbyderes nyhedsgrupper er tonen der også meget barsk tænk hvis man kommer til at skrive i en forkert gruppe, eller over, eller under en tekst, så er fanden løs.
Her har jeg da altid fået gode og brugbare svar, og har haft meget glæde af andre brugeres spørgsmål og svar.

Jeg syntes du skulle gi det en chance til, men ellers farvel!!

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : Krible

Dato : 15-09-02 12:45

Nøøøh - det skulle gerne blive ved med at være sådan..........

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-09-02 13:13

Du starter selv med at kritisere det jeg skriver :

ALTSÅ - vi har jo i tidligere indlæg været inde på hvor du stiller swap, men der skal der være plads til alternative metoder og det er da ikke noget du skal sidde og pådutte med dine noget standardiserede, "evigsaliggørende" og ikke altid korrekte svar rundt omkring i grupperne

Med det svar du der lægger for dagen, er det vel kun rimleigt at jeg giver dig et svar ??

Og når indlægget handler om swapfil og størrelse på denne, og du samtidig i dit indlæg gør dig til talsmand for "....men vil man stille, kan man jo lige så godt stille på det hele." så syntes jeg det falder udenfor spørgsmålet og derfor skrev jeg denne lange afhandling :

---------------------------------
Og hvorfor skal man ændre på alt andet, når det kun er swapfilen og hukommelsen, som er problemet ?? Det er jo netop den attitude, med at ændrer man på noget kan man ligeså godt ændre på det hele (dit eget udsagn), der gør at mange maskiner fungerer elendigt, da folk desværre ikke altid ved hvad de har met at gøre. Eller får lavet nogle ændringer så ens maskineri ikke længere vil køre.

Jeg har aldrig bragt for dagen, at jeg har løsningen på alt og heller aldrig sagt at mine løsninger er det eneste der virker. Men når folk undskyld udsagnet, leverer noget som mildest talt er forkert eller de hårdnakket påstår fungerer fordi de ikke rigtigt kan huske hvad de lavede, eller tror de ved ALT om IT, er det jeg farer i kridthuset.

Selvfølgelig tager jeg fejl, det gør alle, men nogle mennesker ved mere end andre og sådan vil det altid være. Kan man ikke lide det faktum, at andre ved mere end andre og man får forklaret hvordan det hænger sammen, skal man ikke deltage i de diskussioner som foregår på kandu og andre steder på nettet. Erfaringsudveksling er nu engang baseret på at nogle ved mere end andre og "lærer" dem hvordan virkeligheden hænger sammen.
----------------------------------

Jeg skrev mit indlæg fordi jeg mener, at din holdning til at er man igang med at justere på en ting kan man ligeså godt justere på det hele er forkert.

Det svarer til at fordi ens hjul på bilen er punkteret, så skifter man alt der kan skiftes istedet for bare at skifte hjulet, som er årsagen til fejlen.

Og den logik syntes jeg var en smule langt ude.

Men jeg vil da gerne give dig en undskyldning, hvis du føkler dig trådt over tæerne, det var ikke min mening.

Og det er jo netop swarn's og andre dumme indlæg, som er det med til at gøre det surt for andre :

----------------------------
Jeg håber du kan få lukket munden på den tumbe,og så håber jeg at, Kandu.dk får smidt ham ud inde alle vi andre går, for så kan han jo snakke med sig selv,den point jæger.( / <
----------------------------

Hvordan kan man f.eks. komme så langt ud, at man kalder folk ved sprogets værste gloser bare fordi de siger deres mening og man ikke selv formår, at udtrykke sig klart og tydeligt ??

Og faktisk har Bantam ret i sit indlæg, som en del andre ting der kommer fra ham/hende

Tak for det.

Krible :
Jeg vil give dig det tilbud, at hvis du er interesseret laver jeg et spørgsmål til dig med dine 394 point, som du så kan svare på.
Når dette er sket, sætter du dette her indlæg som svar på dit spørgsmål og du slipper ud af spørgsmålet med dine point i hold.

Alt andet lige vil andet være for tosset.....

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-09-02 13:15

Damn jeg skal vist selv have et stavekursus for de der slåfejl i mit indlæg lige før ?

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 394 point
Dato : 15-09-02 14:47

Hej krible

Jeg vil IKKE have dine point.

Derimod vil jeg MEGET GERNE have, at du bliver på kandu, for jeg synes, du gør det godt.

Og at holde op på grund af zonker? Ærlig talt, det er du sgu for kvik til at mene alvorligt.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-09-02 14:58

Rellom !!

Læs hvad der står i indlægget i stedet for bare at suse derudaf med dine forudfattede
meninger.

Hvorfor fremstiller du det som om jeg vil have de point ?

Faktisk kommer jeg med en løsning, som er helt pointneutral.

Og den vil da være bedst for Krible, da han/hun så ikke mister sine point.

Hvis du virkelig er så gavmild, som du fremstiller dig selv, hvorfor i alverden havde du
så ikke tilbudt det kvit og frit ??

Krible.. der ligger 400 point og venter på dig her, uden beregning :

http://www.kandu.dk/dk/spg/6425

for Rellom kan åbenbart ikke finde ud af det ??

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-09-02 15:30

Til smarte Zonker
Du laver et spørgsmål til krible
http://www.kandu.dk/dk/spg/6425 og udlover 400point
til gengæld skal Krible bare accepterer din kommentar foroven,så får du 394 SUPERPOINT
DEt smarte ligger i
at du for dine 400 ledige point får dem ombyttet med 394SUPERPOINT som du så kan bruge til at være med i konkurencen om månedens præmie,og Krible får ligeledes sine ledige point ombyttet til SUPERPOINT,hvis Han/Hende går med til det du forerslår
DENNE OMBYTNING BRØS JEG MIG IKKE OM
MVH Brian
PS:Jeg kunne jo selv være smart at stille et spørgsmål med mine 11455 ledige point som jeg har nu
hvem vil bytte du får mine 11455? og jeg får dine
på den måde kan man jo hurtig optjene en masse SUPERPOINT-og så næsten være sikker på at vinde månedens præmie
FAIR TJAAAAAAAA BEDØM SELV.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-09-02 15:35

Hej zonker

Jeg har ikke sagt et suk om, at du er ude på at score kribles point.
Det mener jeg ganske vist - men jeg gad ikke nævne det.
For hvad du er ude på og ikke ude på - ja, det rager mig ærlig talt en papand.
Hvad der interesserer mig, er, at krible bliver på kandu.
Længere er den ikke.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-09-02 17:38

Briani

Du bryder dig ikke om en del, der kunne faktisk skrives historier om dette emne.

Du klandrer mig, for at være smart. Være pointjæger og andre udtryk.

Hvad er du så, når du tager en kopi af ovenstående indlæg og placerer dette i et spørgsmål til Krible, som jeg stiller :

http://www.kandu.dk/dk/spg/6425

Og gør dette til dit formodede svar ?

Tag og klap dig selv på kinden og vågn op af dit selvopfundne univers, realiteterne er anderledes end det du gerne vil give udtryk for.

Samtidig vil du se, at jeg faktisk giver pointene til Krible kvit og frit. Faktisk lige over dit eget indlæg. Det eneste det kræver er at han/hun besvarer mit spørgsmål længere er den ikke.

Kommentar
Fra : Krible

Dato : 15-09-02 18:20

Til Bantam:

Ja du har ret - jeg er en travl en, og har været en del rundt og se mystiske svar på ikke mindst nogen gange mystiske spørgsmål. Der er et navn der bliver ved med at dukke op.

Se f.eks. på http://www.kandu.dk/dk/spg/4352 hvor du selv har været inde
og på: http://www.kandu.dk/dk/spg/3052 - hvor jeg ikke kunne holde kæft....

Jeg vil ikke tage flere eksempler, men pointere at pointræs med det samme spørgsmål om at lukke et spørgsmål osv. - vel og mærke som formodet svar - det tiltaler mig ikke.
Jeg prøver seriøst at hjælpe folk med ting jeg ved noget om - eller lægge op til andre løsninger........

Med hensyn til om man finder sådanne personer andre steder - næhh ikke alle. Mange steder har redaktører, der lukker ned for yderligere diskussion/svar på den måde - og til sidst udelukker folk.

Og tak for dine pæne og saglige ord

Til Rellom:

Tak skal du have......Ja, jeg ved ikke hvor mange steder du har fulgt med, men det lunede at høre........

Til Briani:

Ja-jeg kan ikke gå ind i debatten på: http://www.kandu.dk/dk/spg/6425 og svare på spørgsmålet......

Til Gud:

Kort præcis svar - OK, men du skal ikke sende det som svar, bare som kommentar - jeg vil selv bestemme - så du bliver afvist, men du er med i overvejelserne....

Til sidst (forløbigt - der er lang tid endnu..) til Zonker:

NÅR du endeligt skal citere noget, (fra en tidligere diskussion/skriverier vi havde tidligere i dag), i dette indlæg er du vel så venlig og fair at du tager mine svar med IK'? - eller laver en henvisning til http://www.kandu.dk/dk/spg/6397 som det drejer sig om, så alle selv kan læse det.

Foreløbig konklusion:
Positive reaktioner bliver man vel altid noget berørt af - så det er da muligt at jeg ombestemmer mig..... BARE ikke med hensyn til mine point - jeg er indrettet sådan at jeg holder mit ord......

Lige nu er der en ude mærket diskussion i gang i dette forum - og det er måske på tide at holde noget selvjustits når nu ikke Kandu.dk gør det...??

Med venlig hilsen - og jeg vender tilbage senere - fra
Krible

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 15-09-02 22:17

Som så mange andre, er jeg ret træt at zonker.

Han har en mening om ALT, også selvom han ikke har en skid forstand på det, han udtaler sig om/blander sig i. Og desuden er han ret ubehøvlet, fræk og flabet i sine udtalelser. Han elsker tilsyneladende at se sig selv alle steder. Hvad er det nu man kalder den slags mennesker??? Vi ser også denne type i læserbrevsspalterne.

Mon det ikke er muligt for manden bag kandu at snuppe zonkers IP-adresse, og så udelukke ham. Det kan ikke være rigtigt, at een enkelt person (zonker) skal ødelægge det for de mange.

Alternativet er, at vi må finde et andet sted at være, men det synes jeg ikke kan være rigtigt.

Og så vil jeg da ellers foreslå, at de der kun er her for samle point i stedet for kunne finde ind på de "rigtige" spillesteder. Her er fx et sted, som selv zonker nok kan finde ud af: http://www.lotto24.dk/ - og dog!?

Her har han jo desværre ikke mulighed for at synliggøre sine flabede kommentarer. Men prøv alligevel. Vi andre er så fri for dig i den tid, du er der.

Så hr. Pawel Finkielman, som står bag kandu, find ud af noget med zonker, ellers vil dit udmærkede forum blive ødelagt indefra.

****************************************************************

Og så ser jeg gerne, at jeg får anvist det sted, hvor man kan slette sig på kandu. Dette spørgsmål har tidligere været oppe, men der kom vist ikke noget svar fra kandu.

Jeg har undersøgt mulighederne for at få registertilsynet til at kigge på kandu, og det var de bestemt ikke afvisende overfor. Der SKAL faktisk være en slettemulighed, men hvor er den her på kandu???? (Svar udbedes)

At så ens indlæg m.v. ryger med i købet er fuldstændig ligegyldig, selvom nogen nok vil himle over denne tanke.

Prøv lige at forestille jer den plads der blev på kandu-maskinen, hvis zonker blev slette også. *S*

Godkendelse af svar
Fra : Krible

Dato : 15-09-02 22:45

Lovede svar inden 24...
ses i den virkelige verden
Krible

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-09-02 23:44

Vi ses vel også her på kandu.dk, Krible?
Kandu.dk er jo ikke lig med zonker - og zonker er ikke lig med kandu.dk
Skæg for sig og snot for sig, som man siger.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 25-10-02 16:21

Hej Krible,

jeg håber stadigvæk du er her et eller andet sted og læser denne kommentar... især da det lige har drænet halvdelen af mine ledige point...

hvorfor jeg kommer dumpende er fordi jeg ku' se i et andet indlæg at du kendte noget til E-smith eller SME-server i Linux... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/5855

og ville derfor spørge om du evt. ku' hjælpe Emensen i dette indlæg... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/7541

hvis du har tid og lyst selvfølgelig...

mvh.

Strarup