/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Tuning af Vespa bravo? Hvordan
Fra : Trillaz
Vist : 475 gange
50 point
Dato : 05-04-05 10:31

1) Hvordan tuner jeg min Vespa Bravo? Den er fuldstanædig original - kører 35 kmt på en god dag :) - jeg er helt nOOb, så gode tricks modtages gerne. Den må gerne kunne komme til at køre 50 eller gerne 60....

Ham jeg købte den af sagde at jeg evt kunne skifte tændspolen (Altså ikke for at tune den) , 2) men hvad sker der hvis jeg ikke skifter den?

Kommentar
Fra : Splich

Dato : 05-04-05 10:48

http://www.protuna.com/products.asp?c=35612730&n=19068264#xy Her kan du købe et komplet tun. Bestil kataloget så kan du få en masse gode tips. Hvis du ikke har forstand på det så få en til at hjælpe dig der her.

Kommentar
Fra : Trillaz

Dato : 05-04-05 12:53

Okay - men skal altså ofre knap 2 kilo på det? Hmm - er der andre løsninger? Må helst ikke larme....

Kommentar
Fra : Trillaz

Dato : 05-04-05 12:53

Okay - men skal altså ofre knap 2 kilo på det? Hmm - er der andre løsninger? Må helst ikke larme....

Kommentar
Fra : Trillaz

Dato : 05-04-05 12:53

Okay - men skal altså ofre knap 2 kilo på det? Hmm - er der andre løsninger? Må helst ikke larme....

Kommentar
Fra : Splich

Dato : 05-04-05 13:04

du behøver ikke købe et komplet tun... du kunne jo nøjes med cyllinder.. det giver godt optræk

Kommentar
Fra : Trillaz

Dato : 07-04-05 11:25

Okay fint nok - hvad så hvis optrækket (stort set) er ligegyldigt, men at den kommer til at køre 50-60 på toppen - hvad kan jeg så gøre?