/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Skal I have tegnet nyt hus?
Fra : spock28
Vist : 571 gange
100 point
Dato : 04-04-05 23:04

Hvis I står og skal bygge hus og skal bruge diverse tegninger, fx. grundplan, fundaments/kloakplan, detaljetegninger og facadetegninger, så er I velkommen til at kontakte mig for "assistance". Jeg har uddannelsen bag mig til at kunne klare den side af byggeriet...
spock73@get2net.dk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-04-05 23:08

Jeg syntes det flot af dig spock28 og tilbyde kandu.dk brugere gratis tegninger - jeg vil gemme dette spørgsmål, idet jeg sikkert skal bruge nogle tegninger senere i år.

Tak skal du have.

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 23:25

ja det er virkelig storsindet - du får sikkert mange henvendelser spock28 - håber du magter opgaven

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-04-05 23:40

Måler du også op gratis?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-04-05 00:40

PIS - Det er mindst 10 gang at Spock prøver at markedsføre sig selv og sit firma på Kandu. Han KAN ikke finde ud af at Kandu IKKE er en reklamesøjle for private firmaer. Han har lagt det samme spørgsmål ind i to andre emner.
Find dog ud af at I bliver udnyttet. Hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-04-05 00:47

Bliver vi udnyttet Arne? Jeg er da helt sikker på, at Spock28 med glæde vil vise samfundssind og gøre alle bygningskonstruktører arbejdsløse -gratis- eller måske orange. Mine venner henne på Told og Skat syntes også det er glimrende når han bare betaler moms af værdien af sit arbejde og al den gratis reklame som selvfølgelig er skattepligtig - skønsmæssigt vurderet forstås.
Tak for din sikkert velmente advarsel, Arne - nu er jeg da helt sikker på at du lider af en eller anden forstyrrelse der får dig til, at tro, at du er klogere end alle andre, men jeg skal nok snakke dig efter munden så du ikke får et PTSD ved en brat opvågnen til virkeligheden.
KH Bjarne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-04-05 00:49

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-04-05 00:52

Hold nu op med dit barnlige pis Bjarne. Hvis du havde fulgt lidt med, ville du have set hvordan profilen længe har prøvet at sælge sig selv her på Kandu. Og det har INTET med mig at gøre. Tag dig sammen Bjarne.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-04-05 00:54

Ja, men det er jo det jeg gør - og her gik jeg og troede, at selv en blind høne finder korn - gælder åbenbart ikke haner fra Herning.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-04-05 00:56

spock28 har lagt flere tips ind og spørgsmål for at sælge sig selv og sit firma. At I ikke har opdaget det endnu fortæller squ da mest om jeres dumhed. Tag jer sammen og lad være med at lade jer røvrende!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-04-05 01:00

Skal man eller

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-04-05 01:00

Endnu en gang tak spock28 fordi du tilbyder os her på kandu din gratis assistance.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-04-05 01:03

..som rigtigt, rigtigt mange af os glæder os til.

(Arne man kan da ikke sælge sit firma ved at forære det hele væk. vel!)

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 05-04-05 07:35

Er man jobsøgende er det for mig helt ok at bruge de kanaler man har. Det gælder også kandu. At personer som er jobsøgende også skal hånes på kandu. Det synes jeg er under lavmålet.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-04-05 10:02

Det er altså ikke en gratis reklame "avis" her på Kandu.
Hvis man ønsker at gøre reklame, må man bruge de medier der nu eksisterer til dette foremål, men "problemet" er langt fra nyt, og vil givet fortsætte så længe Kandu eksisterer.

ellebye

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 05-04-05 10:29

Så vidt jeg kan se har spock28 da aldrig sagt det er gratis.
Han tilbyder at man kan kontakte ham, men fortæller ikke om pris....så hvad er timelønnen, spock28??

mvh steen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-04-05 10:39

qfha>> Selvfølgelig skal han hånes på samme måde som jeg med glæde ville genere dem der sender spammail (hvis jeg kunne). At lægge personlige reklamer ind i fora som Kandu er lige så usmageligt som de der sender spammails og det udtrykker en manglende respekt for de mennesker man henvender sig til.
Kandu er beregnet til bruger til bruger hjælp og det er vel ikke at bede om hjælp, at man vil have kunder.
Der findes flere udmærkede steder, at annoncere efter kunder og lige præcis det der tilbydes her er i den tunge prisklasse og jeg vil da stærkt fraråde nogen, at anvende en som man ikke ved andet om end en email adresse.

classic26>> Nej jeg har heller ikke bemærket, at det skulle være gratis, men det kan være, at du betragter os som værende dumme (lige som A.J. åbenbart gør). For mit vedkommende er der tale om stærk ironi der skal vise at manden er på gale veje for hvis det var uegennnyttig hjælp der var tale om ville hans SPØRGSMÅL da være berettiget.

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 05-04-05 10:51

BjarneD>>At betragte mine medmennesker som værende ligge mig meget fjern. Du har ret i at vi p.t. ikke kan vurdere om indlægget er berettiget eller ikke, men mon ikke det vil åbenbare sig hen af vejen.

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 05-04-05 10:52

Ups, glemte at skrive værende "dumme"

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-04-05 11:01

classic26>> OK, men arne.jakobsen har ret i, at den pågældende har været på banen før med reklame for sig selv.
http://www.kandu.dk/dk/tip/8358 Fortæller ikke meget, men så se dette spørgsmål og vurder om du vil overlade dine byggeplaner til ham: http://www.kandu.dk/dk/spg/30909

..og med hvilken ret blander jeg mig så - ingen, men jeg kan godt lide kandu's koncept og reagerer så ind imellem på ting der vil ødelægge det og bortset fra det så er det en hån mod alle os der hjælper helt gratis, at der dukker en op, der vil tjene penge på de der søger hjælp.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-04-05 11:03

classic26, selvfølgelig er det gratis - når man bruger et forum der er baseret på gratis hjælp fra bruger til bruger.
Hvis det ikke er gratis, så vil jeg da opfordre kandu.dk til at sende spock28 en regning for brug af reklameplads her på sitet. Det manglede da bare.

qfha > hvis spock28 er jobsøgende, så kunne han/hun bruge www.af.dk og ikke et gratis forum, hvor hjælpen mellem brugerne er gratis. Så jeg håner ham ikke - jeg gør blot opmærksom på hvad vi kan forvente af et sådant indlæg her, som spock28 har.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-04-05 11:08

Udlært på google

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 01-05-05 11:16

bentjuul>Er det mere legalt at søge hjælp til hvor man kan købe en billig udstødning til en knallert end til at søge hjælp til at få noget arbejde? Tja, jeg spør bare?

Ved at indlægget er lidt sent, men jeg kom lige forbi.

Kommentar
Fra : BULLEVAP

Dato : 17-05-05 20:22

Tja.. Hvorfor hvorfor har spock28 mon ikke reageret ?? Og helt ærlig en byggesagkyndig med "uddannelse bag sig" ....

Kommentar
Fra : BULLEVAP

Dato : 17-05-05 20:24

Og ikke kan finde eller har et bygningsreglement!!!!!!

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 17-05-05 22:24

Fordi jeg ikke gider spilde min tid på mennesker som kun kan bruge deres egen tid på at bagtale andre!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-05-05 22:28

Du vil jo kun hjælpe dig selv!

Kommentar
Fra : scobbi

Dato : 22-05-05 18:00

det var da utroligt så mange der keder sig få jer dog et liv har i aldrig kørt over for rødt fået lavet noget sort stjålet en slikke pind slået dit barn kone næ i er sku guder at høre på så pas dog jer selv for jeg vil da hellere betale manden sort

det er jo gerne sådan nogle som jer der lige pludselig viser sig at have den værste attest bag sig dobbelt moral

så spild golf og lad manden være i fred

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-05-05 20:16

Du kunne jo i samme anledning passe dig selv og dit liv (hvis du har et sådant)!

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 22-05-05 21:07

Det er dog utroligt hvad mit indlæg kan føre til... det bliver sjovt om her snart udbryder krig... jaa, det kunne være ganske hyggeligt... der sker jo så lidt i vores hverdag !!!