/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
mallorca i august
Fra : eltigro
Vist : 2620 gange
100 point
Dato : 04-04-05 22:03

Hej
Er ved at planlægge en tur til mallorca for mig og min kæreste i august. Er der nogen som har et tip til billig overnatning - jeg synes hoteller m.v. virker temmelig dyrt.

Tak for jeres svar

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-04-05 22:58

Eltigro

Jeg ved ikke hvad du regner for dyrt, men 2 pers.kan bo i en uge på et 3 stj. hotel m. ½ pension lige ud til stranden for 5.264 sv. til 376 kr. pr dag pr. pers. - Det synes jeg er en ok pris

Eller et 2 stj. for 2751 m. 1/4 pension svarende til 196 pr dag pr. pers.

Prøv at kigge på www.dinferie.dk

Klumme

Kommentar
Fra : jofoost

Dato : 05-04-05 09:15

Kan anbefale Hostal Cas Catala, ligger i Cala Mayor, kort afstand til Palma, 25 euro pr pers. m/morgenmad.
Dansk ejet.

http://www.hostalcascatala.com/dansk.htm