/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nero
Fra : hahp
Vist : 361 gange
20 point
Dato : 04-04-05 20:32

Jeg kan ikke afinstallere Nero, den kommer med en masse fejl.
Har desvære ikke flere point SORRY

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 04-04-05 20:38

Kan du evt bare nævne EN af fejlene ?
Kunne være noget i retning af: Hvad skriver den ?

Kommentar
Fra : hahp

Dato : 04-04-05 20:41

Nej jeg kan ikke sådan lige nævne nogle fejl, da jeg sidder omme ved den"gamle" oig han ville have den fjernet dan den ikke længer vil brænde cdér. Også skal den instaleres igen....................

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-04-05 20:48

Hej
Det lyder jo nærmest som om at du har prøvet at fjerne Nero ved at slette den istedet for at afinstallere den. Jeg har aldrig haft problemer med at afinstallere og geninstallere Nero. prøv evt. at geninstallere først og så brug Neros afinstalleringsprogram.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 30 point
Dato : 04-04-05 20:51

hvis du ikke kan slette den via tilføj/fjern eller uninstal

vælg start / sti finder / skriv NERO / søg (så kommer der en del frem slet dem og geninstaller Nero)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-04-05 20:51

Så er der ingen grund til at afinstallere, indlæs Nero oven i den gamle, så løses problemet sikkert.
Opdater herefter Nero via http://www.nero.com/en/Updates.html
Hvis den skal afinstaleres 100% bliver du nød til at oplyse hvilken Windows version I sidder inde med - under alle omstændigheder så burde du kunne via 'Kontrolpanel' og 'Tilføj eller fjern programmer'.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-04-05 20:56

Tjahh! Du kan også gøre som rotw er inde på - slette via stifinder, men herved sletter du ikke de skjulte dll-filer, men det er i og for sig også lige gyldigt, da du jo vil geninstallere.
Du skal dog lige være sikker på at din Nero er en købe version, og ikke en som medfulgte DIN brænder, for så er det ikke sikkert, at din far's brænder understøttes af din version.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-04-05 21:04

God pointe CLAN.

Godkendelse af svar
Fra : hahp

Dato : 04-04-05 21:22

Tak for svaret rotw.Kunne jo ikke give flere point ...................fortsat god aften

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-04-05 22:15

det var så lidt