/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
msn på hjemmesiden
Fra : nusnus
Vist : 455 gange
200 point
Dato : 04-04-05 19:43

Kan jeg på en hjemmeside få lavet det sådan, at mine besøgende kan se at jeg er online på messenger?

Nusnus

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 04-04-05 20:32

hvis de skal kunne se du er online på msn er de jo nødt til at havde din mail adresse.
Den kan de så add til deres msn, og hvis du acteptere dem/ham på din msn, så kan vedkommende se om du er online.
Ellers kan du bare lave en mail adresse mere, og bruge den kun til din hjemmeside.
Sådan at dem der adder dig fra hjemmeside af,,ikke ryger ind på din nuværende msn.
Så har du eks alle fra hjemmesiden på windows msn, og alle dine venner på messengers msn.

Så kan du lukke den ene ned, og havde den anden kørende, hvis du vil havde fred for dem fra hjemmesiden et stykke tid.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-04-05 21:07

Du kan da prøve at kigge her http://www.onlinestatus.org/

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 05-04-05 22:07

Til tedd
Vi har været inde og prøve det link du har skrevet, der er kun et problem, og det er, at den mailadresse vi skriver ind, bliver lavet om til en hotmail, og det skal den ikke?

Nusnus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-04-05 23:14
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-04-05 23:16

Eller her! http://www.ibloggers.net/C1870078221/E549315911/

Ser ud som om alle bruger onlinestatus.org

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-04-05 17:37

Jeg har også rodet lidt med den, men kan ikke få den til at vise det korrekte symbol for status!

Er der andre der kan det?

Kommentar
Fra : Larspach

Dato : 17-04-05 14:29

Det virker fint hos mig.
Det er en funktion jeg selv har været på udkik efter of den lever fuld ud på til hvad den lover.

jeg har benyttet http://www.linux-tech.net:2080/

M.v.h. Lars Pach