/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mus "ryger ud"
Fra : ST_KuTaIsO
Vist : 375 gange
30 point
Dato : 04-04-05 19:18

Har på det sidste haft et problem med at forbindelsen til min mus forsvinder i et par sekunder hvor jeg hverken kan flytte markøren eller klikke.

Min mus er en Logitech MX500 (optisk med ledning) og er sat til computeren gennem PS2 port

Nogen ide om hvad problemet er?

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 04-04-05 20:35

hmmmm,,,, der skulle være en driver til sådan en mus,, prøv at genidindstalere den.
ellers lyder det underligt, måske er den simpelthen i stykker.
andet ved jeg ikke

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-04-05 21:02

Hej
Er du sikker på at det er forbindelsen til musen der er problemet??? Musen kan godt fryse (dens pels er jo fjernet ), uden at det er musen det er galt med, f.eks. hvis der er en eller anden baggrundstjeneste/program der æder alle maskinenes resourcer.
Prøv evt. musen på en anden maskine, prøv evt. med en adapter fra PS2 (ikke Play Station 2) til USB og så sæt den til en USB port.

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 05-04-05 23:23

måske er det en ps2 indstilling ude i din bios der skal enables