/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Winzip
Fra : upyoursmate
Vist : 471 gange
200 point
Dato : 04-04-05 17:48

Hva gør man når WinZip (evaluation version) boxen kommer frem og man vil åbne et program?? Hvad skal man gøre hvis man trykker åben og en ny "open archive" kommer frem????!!!!!!

Mvh. U.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 18:03

øhh - tror måske jeg ikke helt er med - men winzip bruges mest til at pakke ind og ud med

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 04-04-05 18:09

Hvis jeg f.eks. vil åbne programmet i tippet "Se hvem der har blokeret dig på MSN" åbner WinZip automatisk. Hvad skal jeg gøre for at åbne programmet/pakke det ud i Winzip??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 18:10

unzip

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 04-04-05 18:14

Ingen unzip...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 18:18

?????? - nå - har det med msn at gøre så giver jeg op

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 04-04-05 18:30

Prøv at højre klikke og unzip hvis ikke det virker så kan du prøve at geninstallere winzip.

håber det virker: Chrazqx

Accepteret svar
Fra : aaron

Modtaget 200 point
Dato : 05-04-05 02:46

Du skal ikke åbne programmet i WinZip, du skal udpakke zip-filen MED WinZip. Hvis WinZip automatisk åbner den downloadede zip-fil har du et vindue hvori der står MSNBlockDetect.exe. Her skal du ikke bruge knappen Open men vælge Extract. Nu spørger WinZip hvor den udpakkede fil skal gemmes og kommer selv med et forslag i tekstboksen øverst. Du kan bruge den mappe WinZip foreslår eller selv vælge en anden i "træet" i vinduet nedenunder. Bare husk hvor den udpakkede fil bliver gemt. Klik på knappen Extract og filen bliver udpakket. Find derefter den mappe filen blev gemt i. Herfra kan du køre/installere programmet MSNBlockDetect.exe.

//aaron

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 05-04-05 09:40

Tak for svaret aaron.

Kommentar
Fra : aaron

Dato : 05-04-05 13:12

Velbekomme. Tak for pointene.

//aaron