/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN Explorer på dansk
Fra : Fattig
Vist : 760 gange
100 point
Dato : 04-04-05 17:27

Jeg har instaleret MSN Expolrer på min computer, men det er en engelsk version, hvordan ændrer jeg den så siderne vises på dansk?

Accepteret svar
Fra : kennybear

Modtaget 110 point
Dato : 04-04-05 17:50

Du afinstallere den og henter den danske version på microsofts hjemmeside, find den her:
http://explorer.msn.dk/ (det er den officielle danske side)

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 04-04-05 18:37

tæt på det kenny bear skriver: hent Dansk explorer først der efter afinstaller engelsk explorer. ellers, har du tjekket instillinger for om man kan ændre sprog?

håber det virker: chrazqx

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 04-04-05 19:07

chrazqx jeg ved at det ikke virker med mindre man afinstallere først og genstarter maskinen for derefter at hente den danske version og nej man kan ikke ændre sproget i nogen indstilling nogen steder. Du skal tænke på at installere du den danske for derefter at afinstallere den engelske fjerner du de samme filer som den danske bruger, ja rent faktisk er jeg sikker på at afinstallationen vil brokke sig over versions konflikt da sprogene ikke matcher (læs: filstørrelserne er forskellige) desuden er det altid den korrekte måde at afinstallere først inden man installere nyt, det gælder alt lige fra driver opdateringer til program opdateringer, derved undgår man en masse skrald og spildplads i registrerings databasen.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 10-04-05 14:00

Tak for svaret kennybear. Jeg beklager at du først får point nu.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 11-04-05 09:03

Velbekomme fattig, det betyder ikke noget med tidspunktet, det vigtigste er vel at vi hjælper hinanden