/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor meget skal man finde sig i som kvin~
Fra : TheRipley
Vist : 419 gange
100 point
Dato : 04-04-05 17:18

Faldt over en kommentar i følgende tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/63957, hvor Arne mener at Creamy må lide af PMS, fordi hun ikke lige er enig med ham.

Jeg vil ikke kommentere den tråd i øvrigt, men synes det er et argument, der er under lavmålet, men er det den almindelige holdning til kvinders argumentation - så kan vi jo lige så godt pakke sammen og gå hjem

Hilsen Ripley - der for resten lige har overstået sin menstruation og derfor IKKE lider af PMS

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-04-05 17:28

Tja! Hvad skal mænd finde sig i?
Der skrives side op og side ned om arne jakobsen.
Jeg har set kvinder argumentere mod ham med argumenter som: "Du har nakkeost, arne" wllwr: "Du er jo syg i roen, arne"
Den slags argumeter indeholder jo så megen visdom og logik at de næsten ikke kan modsiges med andet end det nævnte

Kommentar
Fra : calista

Dato : 04-04-05 17:31

Æv, den tråd du henviser til, findes ikke!
Jeg tror ikke (læs: jeg håber ikke) at vi kvinder på kandu sættes i bås på den måde, gør vi det, så har du ret i, at vi lige så godt kan pakke sammen.

Med det sagt, så lader tonen hos Arne ofte en del at ønske. Uanset hvem det nu er personen har set sig gal på!

Calista - der ikke har menstruation det næste års tid!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-04-05 17:32

Ja men Valde, jeg skriver jo netop, at jeg ikke vil kommentere tråden, heller ikke Arne, som jeg bestemt har diskuteret med, men altid på en sober/sjov måde, så det har ikke noget med Arne som person at gøre.

Men han er jo ikke den første i verden, der har brugt det argument

Og det er argumentet jeg vil diskutere - er det fair??

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-04-05 17:36

Og nu kan jeg heller ikke selv finde tråden, men den hedder "Point til Reset"

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 17:41

haha - ripley - hvis de knægte ikke kan bruge pms som undskyldning for at de ikke fatter os - så finder de da bare på noget andet - hvor vigtigt er det ?????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-04-05 17:41

http://www.kandu.dk/dk/spg/63957

Du havde et punktum for meget

Hilsen ans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 17:41

haha - ripley - hvis de knægte ikke kan bruge pms som undskyldning for at de ikke fatter os - så finder de da bare på noget andet - hvor vigtigt er det ?????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-04-05 17:42

http://www.kandu.dk/dk/spg/63957 og den findes stadig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 17:43

hovvvvvvvvvvv - har da set dbl. indlæg op til flere gange men da aldrig med et andet indlæg imellem

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-04-05 17:44

Ja Ok, så er jeg ikke så teknisk

Men Arne, det var da et tyndbenet argument, eller???

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : calista

Dato : 04-04-05 17:49

PMS kan ikke bruges som argument i en diskussion, uanset hvem der skriver.
Plat tråd i øvrigt, mudderkastning når det er værst på kandu.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-04-05 17:53

Ripley, nej det synes jeg faktisk ikke. Et eller andet må have gjort Creamy specielt skør i de dage og PMS er altså et kendt og udbredt begreb. Som valde. skriver bliver vi mænd også udsat for lignende eller værre angreb. Hvis du checker spørgsmålet vil du også se at Creamy endnu engang kommer ind i en tråd udelukkende med det formål at overpisse mig. Og har man dømt krig som Creamy har, må man altså også være klar til at tage den. Jeg taler aldrig grimt til eller om folk der behandler mig ordentligt. Men bare vent, inden længe kommer både Creamy og Klumme ind i denne tråd, og så skal du bare se mudderkastning og overbeskidning.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-04-05 17:56

Ja, men jeg gider hverken mudderkastning eller overbeskidning!!!

Men meget gerne fornuftige argumenter for ens holdninger, og det er der da ikke nogen, der i fuldt alvor kan mene, at PMS er, vi er sgu da ikke sindssyge en uge hver måned - den er for langt ude

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-04-05 17:58

At vi er forskellige som mand og kvinde, er bestemt ikke noget nyt. Det har vel nok eksisteret så længe menneskeheden har levet, så at blande den forskel ind i en debat, siger nok mere om personen end om pms generelt.

AJ har ganske givet potensproblemer.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 18:01

.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-04-05 18:05

Ripley - Det er jo ikke mig der har opfundet begrebet PMS (PræMenstrueltSyndrom). At der sker noget med kvinder psykisk i forbindelse med deres Menstruation er et kendt og videnskabeligt underbygget faktum.
At ellebye M/K nu beskylder mig for at have potensproblemer er vel mindst lige så slemt som at jeg påstår at Creamy har PMS? Eller hvad?

Hvor meget skal vi som mænd finde os i??

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-04-05 18:16

Hej igen alle - Vil I se det seneste eksempel på Klummes overpisning, så gå ind i denne tråd og se den sidste kommentar. Vil I forstå det hele så læs hele tråden. Den er ikke specielt lang:
http://www.kandu.dk/dk/spg/64104

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-04-05 18:16

Ja men mænd skal vel finde sig i så meget som de selv lægger op til - hvis kvinder kan undervurderes med PMS, så kan mænd vel også med potensproblemer, som videnskabeligt bevist jo også giver psykiske forstyrrelser

Og det er en generel diskussion, så lad være med at tage mig personlig!!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-04-05 18:22

Det gør jeg heller ikke Ripley. Men det var jo ikke mig der startede denne tråd på sit køns vegne. Hvornår har du senest set en tråd startet af en mand, der brokker sig over at en kønsfælle er blevet beskyldt for at være impotent? Nej vel.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-04-05 18:27

Vil jo nødig skuffe dig lillearne.

Citat
Jeg taler aldrig grimt til eller om folk der behandler mig ordentligt.

Det det jeg siger, det er ikke nemt at tage AJ i en sandhed....

Og til dem der ikke forstår sarkasme, så er han pis hamrende fyldt med løgn

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-04-05 18:28

Har lige siddet og læst en ritig god roman af Herdis Møllehave, hovedpersonen skændes med sin mand, han mener det må skyldes at hun har PMS, hun siger bare ja ja, selv om det ikke passer...............

Jeg tror på, at kvinder kan tænke, også selv om de skal have menstruation på et eller andet tidspunkt - videnskabeligt bevist, ja men så er der vist ikke så mange kvinder, der lider af PMS????

Og nej, jeg synes ikke det er en saglig argumentation i en diskussion

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-04-05 18:29

Ripley.

Hvad PMS angår, så er det brugt i den sammenhæng et typisk tegn på brugerens mangelfulde evne til at argumentere normalt. Længere der den ikke.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-04-05 18:34

Ripley - Synes du at Impotens er det? P.S.: Bare overhør ham den Klamme Klumme. Jeg havde jo advaret både dig og andre.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-04-05 18:36

Sandelig godt de har dig lillearne

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-04-05 18:36

Klumme:

Jo den er, for det er jo en generel holdning hos mange- selv retsinstanser - man kan næsten blive frikendt for mord, hvis man har PMS.
Vi er mange, der ikke lider af det, så lad os være fri for at få det skudt i skoene, Please

Og lad ikke den her tråd ende i personangreb, det var ikke meningen

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-04-05 18:38

Ripley - Svar nu på det med Impotens. Please.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-04-05 18:43

Ripley

Personangreb... nej da, men når der direkte slynges usandheder ud, så vil jeg ha lov til lige at påtale det.

Jeg ved ikke så meget om kemien vedr. PMS, men hvis det reelt eksisterer hos nogle kvinder, må det vel være på sin plads, at der tages hensyn til dette, som der gøres i andre sammenhænge, hvor en person - mand eller kvinde - ikke handler / reagerer som personen normalt gør det.

Men når lægmand som AJ, som ikke har en skid begreb om det, bruger det i en argumentation, som i den tråd du nævner, er det uhørt, dumplat, og siger alt om vedkommende

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-04-05 18:46

Arne:
For det første har jeg aldrig oplevet en impotent mand, så det er ren teori, men jeg tror da, at man vil blive påvirket psykisk, hvis man har lyst til at gøre noget og det fysisk er umuligt!
For det andet, så er det mere eller mindre et tabuemne, for det er synd for manden, hvorimod PMS er baggrund for jeg ved ikke hvor mange tåbelige vittigheder - så det kan jo ikke sammenlignes!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-04-05 18:48

Ja Ripley, nu har Klumme som sædvanligt overtaget en tråd med sine udokumenterede og svinske bemærkninger.
Da jeg lige så lidt som dig gider at læse uhumskheder, mudderkastning o.s.v. fjerner jeg fluebenet nu. Vi snakkes ved i andre tråde. Kærlig hilsen Arne

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-04-05 18:49

Klumme,
Du har haft et hav af gode indlæg i tidens løb, men det her skulle faktisk handle om mænds indstilling til PMS - ikke om dit "forhold" til Arne, så Please...........

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-04-05 18:51

Fortsat til Ripley.

Nej du har ret... jeg har osse svært ved at se sammenligningsgrundlaget.

Og videre.....
Der er intet belæg for AJ at mene, at Creamygirl skulle "lide af" PMS, for sine betragtninger om ham. Han er så gennemsyret ubehagelig i hele sin adfærd, at man absolut ikke behøver nogen som helst lidelse, for at indse dette, og prøve at banke ham på plads, når nu Kandu ikke vil tage konsekvensen af hans uhyrlige svinestreger, og kyle ham ud.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 04-04-05 18:52

PMS er kun anerkendt af ganske få indenfor lægeverdenen. Og oftest skyldes "PMS" en ubalance i en mineral/ vitamin- indtag.
At mænd så bruger den usagligt i en diskussion, hvor de ikke kan klare sig, er noget helt helt andet!!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-04-05 18:55

Klumme,
Det her en tråd der handler om holdninger til PMS, kan vi holde den til det.
Jeg blev forarget på Creamys vegne, men jeg er helt sikker på, at Arne ikke er den eneste mand, der kunne bruge argumentet i et hurtigt svar, så det her er ikke personligt - og skal ikke være det!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-04-05 18:58

Tak Calista, manglede lidt opbakning - måske fordi almindelig frustration og argumentation fra kvinder ofte bliver bortforklaret med............PMS!!!!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-04-05 18:59

Ripley

Okay... okay, (tak )

Men det er jo lidt svært at adskille det fuldstændig, da det er AJ, som bruger dette begreb i sin afmægtige nedtur over ikke at være i stand til at føre en sober retorik over for Creamygirl, og derfor tyr til at bruge så lusede begreber.

Jamen så har jeg da vist redegjort for min holdning til begrebet PMS..... i et tidligere indlæg. Jeg vil da ikke afvise, at jeg ikke kunne finde på at bruge det inden for en snæver kreds.....altså over for en pige jeg kendte godt, som en vits, men da ikke som argument for en given adfærd overfor en person som jeg reelt overhovedet ikke kender, som tilfældet er med AJ i den tråd du omtaler.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 04-04-05 19:00

gad vide om PMS er overtro
jeg tør ihvertfald ikke spørge en kvinde i en vis periode om hun har lidt humørsvingninger.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-04-05 19:03

Jeg tror, at når mænd bruger det argument, er det fordi de grundlæggende ikke forstår, hvad PMS er. Når kvinder er humørmæssigt påvirkede lige før menstration betyder det jo ikke, at argumenterne er anderledes end de ellers ville have været. Det, som mange kvinder oplever i forbindelse med menstruation er lidt mangel på energi, måske lettere til tårer eller vrede en sædvanligt, men bestemt ikke total forandring af personligheden, som mange mænd tilsyneladende tror. De fleste ville såmænd nok ikke kunne kende forskel på det og almindelige humørudsving.

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-04-05 19:05

Ripley.

Du skal lige realisere hvem der først bragte noget useriøst på bane...
Rosenthal-effekten LOOL

[citat]
Men bare vent, inden længe kommer både Creamy og Klumme ind i denne tråd
[/citat}

Idioten er vist tidligere benævnt som "social analfabet", og dette prædikat lever han op til i fuldt omfang.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-04-05 19:05

Og forresten..... Det er jo langt fra alle kvinder, der overhovedet har disse forandringer... Så kære mænd - måske er det, når det kommer til stykket, en lille ventil i bruger, når argumenterne alligvel bliver for vanskelige at modsige?

Vaxen

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-04-05 19:06

Vaxen du har så ret, og det jeg oponerer imod er nok alle fordommene

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-04-05 19:06

vaxen

LOOL - Ja netop LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-04-05 19:09

Nå der gik kage i paranteserne LOOL - Nu vil jeg spise min PMS...... (Pragtfuldt møre steg) LOOL ...... sa kan AJ pms'se så meget han lyster

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-04-05 19:11

Hej til alle i skønne kvinder her på kandu.
Glem et øjeblik alt om PMS og impotens og nyd dog at vi er af forskellig køn.
Vejret er godt, livet er herligt, kvinder er dejlige og hvis vi mænd ikke kan blive enige om det, er der sgu noget galt i hovedet på visse handyr
Hvis vi ikke havde jer, havde vi jo kun kandu
Op med hovedet piger---der er hankønsvæsener her på kandu, hvis argumentationer ligger lysår under jeres.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-04-05 19:18

dajb->

Hvis nogen har evnen til at få folk i godt humør, så må det da være dig

Kunne du lige gøre noget ved Klumme og Arnes humør, eller er det at forlange mirakler????

Knus Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-04-05 19:20

-og så stavede jeg endda dit navn forkert, Undskyld

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-04-05 19:31

->Ripley
Jeg har aldrig og vil aldrig blande mig i den slags. Ahemmm--når man ser bort fra min opfindelse:

B.t.i.

Verbale slagsmål er ikke lige mig
dabj

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-04-05 19:40

Ripley.

Bare lige at du ved det, så er jeg i strålende humør LOOL Solen skinner - jeg er rask - jeg skal på ferie lige om snart.....osv osv

Det der med AJ er "venstrehåndsarb." og nærmest for at han ikke skal løbe løbsk..

Solskinshilsen fra Klumme

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-04-05 19:45

Theripley!
Du spørger om det er fair at du ikke vil diskutere på det plan du stillede spørgsmået på, det synes jeg ikke det er, er det kvindelogik eller er det pms, jeg ved ikke om p et står for post eller præ.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-04-05 19:45

Ribley - Mit humør fejler som sædvanligt ikke noget Men hvis du læser denne tråd og Klumme's bemærkninger omkring min person, vil du forstå hvorfor jeg ikke altid smiler når Han/Hun er i nærheden. Alt det vrøvl nogen siger om PMS, er KUN vrøvl.

Og før du kommer igen Klumme. Jeg fjernede fluebenet, men gik lige ind for at se hvad I havde fundet på. Jeg slap altså for mindst 10 DINGDONG.

Ripley: Hvis det er SÅ forfærdeligt at jeg skriver at en kvinde lider af PMS, hvorfor synes du så ikke at det er lige så forfærdeligt at nogen skriver om mig at jeg er Impotent?

For at gentage dit eget spørgsmål:

"Hvor meget skal man finde sig i som kvinde?"

Jeg og andre mænd må spørge:

"Hvor meget skal man finde sig i som mand?"

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-04-05 19:51

Tjaa... Impotens er jo ganske simpelt ligeså dårligt et argument som PMS.... Eller, faktisk slet ikke noget argument, men et udtryk for, at der er lavvande i argumenterne...

I en seriøs diskussion, er det fuldstændigt upassende.... I nogle, enkelte tilfælde, kan det da være meget sjovt, men kun, hvis alle er indforståede med den jargon, der bruges i den givne diskussion... Det kræver så lidt situationsfornemmelse at vurdere

Vaxen

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-04-05 19:56

Arne:

Jeg synes kun man skal finde sig i det man kan acceptere. Derfor opponerer jeg mod PMS som en generel fejl hos kvinder og du kan vende det som du vil, det er ca. hver 4. uge vi så er unormale

Jeg synes ikke det er OK, hvis nogen skriver om dig at du er impotent, men det er jo noget, jeg kun kan udtale mig om i meget generelle vendinger - og det har jeg gjort, jeg ved sgu da ikke om du er impotent eller ej!

Men præmenstruel syndrom, ja men det er jo bare lige før vi får menstruation, det gælder for en meget stor del af den kvindelige befolkning - og det er ikke en sygdom, bare en del af en naturlig cyklus

Og dine diskusioner med Klumme, det må I selv finde ud af. Jeg snakker gerne med jer begge to, så lang tid jeg kan få lov til at snakke for mig selv.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-04-05 19:58

Vaxen
Situationsfornemmelse LOOOL. Du må sgu ikke bruge fremmedord

lillearne. Du glor sgu da ind i alle de tråde, du ævler om at du har fjernet fluebenet i, af sygelig angst for at noget smutter forbi din næse LOOL

Tror du ikke vi efterhånden kender dig LOOOL

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-04-05 19:59

hvad er det fornoget at starte med et personangreb, og derefter sige til andre nu ingen personangreb - kvindelogik?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-04-05 20:00

Søde Klumme,

Vi kender både dig og Arne efterhånden og I vil begge to hade mig for at skrive det her, men jeg synes faktisk, at der skal være plads til jer begge to

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-04-05 20:02

Valde:
Hvis det er mig du mener så angriber jeg ingen personer, men meget gerne argumenter - eller mangel på samme

Og er Smalltalk ikke beregnet til diskussioner, eller????????

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-04-05 20:22

SMP = Synlig Manglende Potens.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-04-05 20:38

Godt brølt Ellebye,

Jeg har fået gæster, men jeg lader lige tråden køre

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-04-05 20:41

Ripley.......*SS*

Jeg kan ikke på stående fod komme i tanke om noget jeg hader, (bortset fra færdigkøbt / revet Parmesanost i plastikpose). Jeg skal være følelsesmæssigt engageret for at hade, og jeg er ikke ......læs *I K K E* følelsesmæssigt engageret i AJ LOOL.

Jeg synes blot han skal lære at opføre sig ordentligt og tale ordentligt til alle, selv om de ikke lige lever op til hans helt private mening om hvordan man skal formulere sig, hvordan man staver, hvordan Kandureglerne skal fortolkes.

Når dette, samt hans evindelige belæringer og korrigering af andre brugere og hans syge pointstunts er standset, så ophører min kommenteren af hans gøren og laden med det samme.

Men sker det??? Tjaeee Who knows LOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-04-05 21:13

TheRipley

Om ikke andet så har du formået at den tråd du omtalte i dit spørgsmål nu er blevet en hot.

Jeg har ikke købt mig til den tråd, men det er der åbenbart andre, der har gjort

Jeg tror nu, at der er en bruger på kandu, der er blevet glad

Med det jeg har set til creamy på kandu er jeg overbevist om, at hun kan klare sig selv, men er naturligvis glad for opbakning.

TheRipley du har hjulpet en mand med 100 ledige point

Hilsen ans, nu fjerner jeg fluebenet, men måske jeg kigger ind lidt senere.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-04-05 22:13

Citat
Og har man dømt krig som Creamy har, må man altså også være klar til at tage den. Jeg taler aldrig grimt til eller om folk der behandler mig ordentligt. Men bare vent, inden længe kommer både Creamy og Klumme ind i denne tråd, og så skal du bare se mudderkastning og overbeskidning.

Den krig du ævler om startede du selv, da du én dag (som sædvanligt) ikke kunne klare dig i en diskussion - og truede mig med at delagtiggøre kandubrugere med vores privatsnak over MSN.

Shame on You AJ ..Et venskab med mig kan forblive godt, hvis man ikke røvrender mig - men det gjorde du ang dine trusler!!
Om så du gik i brændeskuret og snittede 10.000 træmænd, vil det ikke gøre dig til et bedre menneske! - og var du min søn - kom du aldrig ud af skuret igen!

Citat
Hej igen alle - Vil I se det seneste eksempel på Klummes overpisning, så gå ind i denne tråd og se den sidste kommentar. Vil I forstå det hele så læs hele tråden. Den er ikke specielt lang:
http://www.kandu.dk/dk/spg/64104

Hvem gider mon?!

Citat
Bare overhør ham den Klamme Klumme. Jeg havde jo advaret både dig og andre.

For at irritere yderligere, så lad mig fastslå, at jeg er begejstret for Klumme.
Når ikke han lige har travlt med at korrekse dig, så er han sprudlende i sit sprog og tør som en beskøjt i hans vendinger.
Han er menneske… og et fint eksemplar af slagsen!
Netlivet er ikke en dans på roser, men sammen med Klumme er det nemmere at håndtere ukrudtet

Citat
Ja Ripley, nu har Klumme som sædvanligt overtaget en tråd med sine udokumenterede og svinske bemærkninger.
Da jeg lige så lidt som dig gider at læse uhumskheder, mudderkastning o.s.v. fjerner jeg fluebenet nu. Vi snakkes ved i andre tråde. Kærlig hilsen Arne

Igen lyver du Oktanarne. Du havde jo fjernet fluebenet, fordi du ikke gider mudderkastning. Som man siger, så kan man komme til verdens ende på en løgn... Men tilbage det kommer man bare ikke

Citat
Ribley - Mit humør fejler som sædvanligt ikke noget Men hvis du læser denne tråd og Klumme's bemærkninger omkring min person, vil du forstå hvorfor jeg ikke altid smiler når Han/Hun er i nærheden. Alt det vrøvl nogen siger om PMS, er KUN vrøvl.

Og før du kommer igen Klumme. Jeg fjernede fluebenet, men gik lige ind for at se hvad I havde fundet på. Jeg slap altså for mindst 10 DINGDONG.

*LMAO*

Snup en tudekiks Oktanarne!

Klumme bruger samme medicin som du selv, men begrænser det til at gå ud over én bruger....dig! - og det er slet ikke rart, vel?! ..Men så kan du lære det kan du

Nægter at gå i selvsving inden den. 16/4 (dronningens fødselsdag ), så for lige at kommentere Ripleys oprindelige spørgsmål, så lad mig oplyse Oktanarne, at jeg ikke lider af PMS, men at det overhovedet ikke kommer bag på mig, at dette individ ikke kunne finde på andet. Hans argumentationsteknik har altid været nedladende og bedrevidende.

Sjovt at jeg hele tiden glemmer, at AJ er ufejlbarlig. Han kan nemlig både stave - og tiltale sine medmennesker på en venlig måde*G*

Ja ja, Tro på Gud, men lås din bil

//Creamy

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-04-05 22:40

Kan du se det nu Ripley? Jeg sagde det jo.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-04-05 22:40

Kan du se det nu Ripley? Jeg sagde det jo.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-04-05 22:48

Citat
"Ka' du se hvad jeg sagde Ripley"...

Gud fader i skuret du er syg lillearne, og hvordan fanden kan du se dette, når du har fjernet fluebenet LOOOOOL

Creamy... Sådan skal det bare gøres. *R E S P E K T*

Kors hvor jeg elsker dine klokkeklare formuleringer (ROOOOOS)

Okatanarne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-04-05 23:17

Grow Up Arne *G*
Nu bruger du igen en forsvarsmekanisme. Hvilken kan vi sikkert ikke blive enig om, men i hvert fald kan jeg konstatere, at uanset hvilken forsvarsmekanisme der er tale om, så hører den ikke til de modne, som jo er kendetegnende ved at være fleksible, og er mekanismer der kommer og går

Det er derimod én umoden forsvarsmekanisme, som ses ved mennesker med et svagt jeg, og som er ubevidst og bliver en del af personens adfærdsmønster.

Citat
Ka' du se hvad jeg sagde

Min søn skal i børnehaveklasse til sommer - og jeg er allerede i gang med at lære ham, at netop sådan en bemærkning kommer han ikke langt med

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-04-05 00:29

The Ripley, indrøm nu, at mænd er meget klogere end kvinder, men jeg kan godt li' dig alligevel.
Hilsen
Keldd.

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 100 point
Dato : 05-04-05 01:50

Keldd, skal du have en med rørtangen??

Ang. PMS eller ej, så er det tit en sørgelig undskylding fra en mand, der ikke kan/gider/vil diskutere (mange mænd gider ikke diskutere). Og nogle kvinder lider af PMS, andre gør det ikke. Nogle får rengøringsvanvid, andre smider sig på sofaen med en bog. Og så er der alle dem, der slet ikke menst. mere. Hvad mon de kære mænde så vil bruge - eller prøve på - mod dem?? At sige, at en kvinde er sur/irriteret/gal, fordi hun har PMS svarer til at sige, at alle mænds hjerner sidder en meter for langt ned.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-04-05 02:40

Hvor mange heste har såen en PMS'er?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 05-04-05 02:45

Det er meget forskelligt, Tedd. Nogle har kun en gammel shetlandspony, andre har 10-12 fuldblodsheste. Man kan simpelthen høre det på "udblæsningen"
Og nu vil jeg trille i dyneren efter en lang, dejlig dag.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-04-05 03:04

Nu er det desværre sådan at kvinder generelt er klogere end mænd på såkaldte følelsesmæssige områder som tedrikning, børnesnak og den frygtelige "Vi skal altså lige snakke om hvordan vi har det sammen" så der kan vi lige bruge den med pms for lige at afspore sådanne for mænd uinteressante emner! Endvidere er den god at bruge når vi ved der er lukket for den varme høne pga man har glemt at slå brættet ned eller skrue dutten på tandpastaen (som om vi bruger en tandbørste!) bare sådan for at markere at det er mænd, der stadigvæk har magten indtil socialdemokratiets generalforsamling!
Den er osse god at bruge når ens mørkhårede kone finder et blondt hår på ens skulder og man har lidt svært ved at bortforklare det fordi ens egen hår er slidt af i desparation over man ikke kan få kælli øh ens søde kone til at hente en omgang øl til drengene, der som altid hænger foran tossen, spejdende efter hooters på skærmen, eller en dommerfejl der som altid er forklaringen på at vi tabte til Malta!

Så nu er det nok kvinder!! Vi finder os ikke i mere! Vi vil ikke miste retten til at bruge PMS bemærkningen, lige så lidt som vi vil miste retten til bremsespor i underbukserne!

Så til alle rigtige mænd har jeg kun et at sige!

Fri PMS

Godkendelse af svar
Fra : TheRipley

Dato : 05-04-05 07:29

Tak for svaret Jette, jeg kunne ikke være mere enig

Det kunne nemlig være rart med færre generaliseringer i det hele taget!

- men vil alligevel ønske Tedd held og lykke med hans befrielsesfront, den fik min dag til at starte med et godt grin

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 05-04-05 16:14

Hej TheRipley.
Tak skal du have. Ja, det er slet ikke så tosset at starte dagen med et godt grin. Det hjælper på mange ting.
Hilsen Jette