/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
Komponent til Texteditor??
Fra : Klift
Vist : 462 gange
50 point
Dato : 04-04-05 15:57

Hej

Jeg er lige begyndt på VB og vil gerne prøve at lave en webEditor med det men jeg ved ikke hvilket komponent jeg skal bruge da jeg ikke kan finde noget som jeg syntes lyder rigtige. Nogen som kan hjælpe??

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 05-04-05 12:38

hmmm jeg tror ikke der er en component der kan klare det hele ..
men du kan jo starte med at tilføje "microsoft internet control" som du kan bruge til preview af dine hjemme sider. ellers er de behov for en textbox med multiline. og til sidst en mulighed for at gemme det på disken.
når du har det på plads burde det være lige til at opbygge og udbygge det.

du er velkommen til at tilføje mig til msn/icq hvis du har nogle spørgsmål løbende.

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 05-04-05 12:42

ellers prøv at kigge her
http://kandu.dk/dk/spg/34892