/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvafor en.
Fra : ariari
Vist : 408 gange
20 point
Dato : 04-04-05 14:41

hejsa allesammen.

jeg er så træt af min knallert. så virker den 2 dage. så virker den et par måneder. også 2 dage igen. o.s.v.

så nu går jeg og tænker på at få købt mig en scooter (30 km´t). men eftersom der er så mange på markedet. så er der jo nok også mange dårlige modeller. er lidt meget ligeglad med udseendet, bare den kan køre og jeg kan slippe for alle de reparationer.

så alt i alt. en stabil scooter. som ik igen og igen skal repares. og max pris 15000 kr. skal også gerne kunne holde de første 5 år uden reparationer.

har hørt at mange scootere er desideret elendige efter de 5 år. når først de første reparioner kommer. så vælter de bare frem.

så hvad har i af forslag til en god model.
venligst hvis muligt at ligeg en webpage link. så modellen kan ses. gerne med prisen også.

mvh.

brian nielsen.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 04-04-05 15:10

Fortsæt da med knallert
Her er en ny model
http://www.madass.dk/

MV.
Peter Jensen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 30 point
Dato : 04-04-05 15:12

Gilera Stalker, fordi den kan fåes til 13000, fordi det er en kæmpefabrik der leverer rigtig mange knallerter, og laver og vinder racerløb, fordi der er rimelige reservedelspriser, og ikke mindst fordi den er utrolig robust og har den stærkeste motor og krumtap.
Og vær ikke bange for at købe en 2004 model hvis den kan fåes billigere.
http://www.scootcar.dk/Gilera.htm
http://www.stalkerzone.dk/?id=galleri
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ariari

Dato : 04-04-05 22:11

hej rpje.

rigtik fed knallert / scooter. men er nok lidt mere til det normale. noget man ved hvad er.

til pallebhansen.
god mulighed. er ihvertfald noget jeg videre vil studere. og ved jo os fra tidligere at du har en kæmpe erfaring.

men tak til jer begge. SxS

mvh.

brian nielsen.

Godkendelse af svar
Fra : ariari

Dato : 04-04-05 22:12

vil jeg undersøge nærmere.

Tak for svaret pallebhansen.