/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Willie Nelson
Fra : claraogsigne
Vist : 768 gange
100 point
Dato : 04-04-05 13:56

Jeg søger oplysninger om Willie Nelson, men der er en million sider under google.

Er der nogle derved, hvilken sidde der en overskuelige og gerne med alle hans data.

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 04-04-05 13:58

Undskyld tastefejlene, men jeg fik ikke lov at gennemse eller rette i spørgsmålet

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-04-05 14:17

Er set ham?

Danmark Search
Søg:
InternettetNyhederBillederFirma
Søg på internettet:
Internettet
Nyheder
Billeder
Shopping
Firma
Kommandoer
+SøgegeneratorIndstillingerHjælp
Kun dansk Kun fra Danmark
Webresultater1-10 af 7.867, som indeholder willie melson (0,07 sekunder)
Resultater
Michael EneRiis - Navneregister
... Navn Født Død Sted/Stilling Titel ...

eneriis.punktumsoft.dk/data/L0.htm Cachelagret side
Musikalske normer i populærmusik: Numre
... The Lonely (know how I feel) (Roy Orbison & Joe Melson). 1960. Indspilning: The Wonderful world of ... asp?by=key&search=2206> . Little Red Rooster (Willie Dixon). 1964. Indspilning: Singles Collection ...

www.cyrk.dk/phd/numre Cachelagret side
Exam
... another problem. Her daughter, Chrissie, age 10, has lived with her since her divorce from Willie Melson, a country singer, in 1986. When Millie Jean and Willie got married, she was pregnant, and ...

library.wcl.american.edu/exams/Exam.php3?FromPage=ExamByCourse&CourseID=34&ExamID=193 Cachelagret side
G001 沈亚威声乐作品选
... OUT YOU-FOREIGNER 2.LONGR-DON FOGELBERG 3.SAY YOU,SAR ME-LIONEL RICHLE 4.ALWAY SON MY MINA-WILLIE MELSON 5.NOTHING'S GONNA CHANGE MY LOVE FOR YOU-GLENN MEDEIORS 6.CASABLANCA-B.HIGGINS   G648 ...

news.cic.tsinghua.edu.cn/newscenter/cas_song3.html Cachelagret side
I17087: Biver BLEVINS (ABT 1859 - )
... INDEX Bonnie Louise BLEVINS Father: Lester Willie BLEVINS Mother: Betty Jane SHEARER _Jonathan ... Research References: Obit of Wallaceburg News, Melson AR4, Bible of Lucille Harris, Sue Stevenson 4 ...

www.oblevins.com/Blevins/D0002/G0000283.html Cachelagret side
Mediapro Marketing, hébergement, webdesign, radio, télévision ...
... HIGELIN HIGH HOPES HIGHWAY JENNINGS WILLIE NELSON KRIS HML TOMS HOLE ARGYLES HOLMAN HOMO ... CASALE TINO ROW SKID ROXETTE ROXY ORBISON MELSON GUARDSMEN ROZALLA RPAR JPP RREUBLIN RS ...

mp.qc.ca Cachelagret side
MP3 music, download music mp3, artists list mp3, download mp3 music ...
... Club mp3 Melody Makers, The mp3 Melotron mp3 Melson, Joe mp3 Melua, Katie mp3 Melvin, Brian mp3 Melvins ... mp3 Morais, Elsie mp3 Morales, David mp3 Morales, Willie mp3 Moran, Tony mp3 Morandi, Gianni mp3 Morbid ...

mp3-m.mp3high.com Cachelagret side 02-04-2005
HPs Top Sites - Main Page - All Sites
Welcome to HP's Top Site. Join our site and recieve more traffic! Rating is by votes in the more votes you have the better rank you get! Please only make an account if it is your website. If I see ...

hptop.hp.funpic.org Cachelagret side 03-04-2005
John Tercyak - Maine Artist, Entertainer, Musician, Composer, Teacher ...
... Peter, Paul & Mary, Bob Dylan Blue Bayou Roy Orbison, Joe Melson Roy Orbison, Linda Ronstadt Blue Eyes Crying in the Rain Fred Rose Willie Nelson Blue Suede Shoes Carl Perkins Elvis Presley Blue-Tail Fly Dan ...

www.johntercyak.com/?area=songlist1
INDEX
... 1878- ) William S. ( - ) William Shepherd (1840-1938) William T. (1842- ) Willie A. (1872- ) Melson Daisey T. ( - ) Elizabeth ( - ) Middleton Blanche ( - ) Elizabeth C. (1855 ...

www.espl.org/mearscol/pagendxb/baker/fowndx.htm Cachelagret side Sideinddeling
1 2 3 4 5 Næste Fik du ikke de forventede resultater? Hjælp os med forbedringer.
Hvorfor ser Search sådan ud?
Denne meddelelse vises, fordi vores typografiark ikke er kompatibelt med din browser.
Søg på internettet:

Søg-startsideMSN ToolbarOm MSN SearchFøj MSN Search til dit websted
StartsideHotmailMessengerMin MSNFeedbackAnnoncér
© 2005 Microsoft. MSN's fortrolighedserklæring
RSS
er det det du søger?

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 04-04-05 14:19

please på dansk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 15:08
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 15:14
Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 04-04-05 15:26

undskyld jeg spørg, men jeg har hørt han skulle være død, men jeg kan ikke finde noget årstal?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 04-04-05 15:35

nej han er ikke død - endnu - født i 1921 hvis du heller ikke kunne find det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 15:36

valde hvad har du gang i

Godkendelse af svar
Fra : claraogsigne

Dato : 04-04-05 15:36

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 15:41

uuuuuuuups claraogsigne - jeg skrev forkert fødselsdato - han er født i 1033 - sikke noget vrøvl med 21 - eneste undskyldning var at jeg lige chattede lidt med en der kendte mere til ham end jeg (johnny west)

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 04-04-05 15:44

du mener nok 1933, for så ville han da have været død for længst hehe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 15:46

arghhhhhhhhh - tager lige et kursus i at se hvad jeg skriver - - du er da i det mindste god til at gætte - ville ellers gerne høre ham i en alder fra 1033

jep du har ret