/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
skulderklap
Fra : CCjunior
Vist : 515 gange
200 point
Dato : 04-04-05 13:00

Denne tråd er beregnet for ros til undertegnet...
I fredags havde jeg skriftlig prøve og Lørdag blev jeg gift..idag fik jeg så karakter og fik nærmest skæld ud over de 3 små fejl jeg havde..de gjorde nemmelig at jeg ikke fik 13..
så jeg må nøjes med et 11 tal og en guld ring på fingeren..

så det her er min måde at blære mig på

Accepteret svar
Fra : 1975

Modtaget 210 point
Dato : 04-04-05 13:07

Hurra tillykke hvor er det dejligt for dig og så skinner solen endda, man skulle tro at hele verden var ved at lægge sig ned for dine fødder.

Jubii og tillykke og cepentiner og flag og gaver og kager og alt andet der er dejligt og godt.

NYD hinanden, kys din kone og kys hende igen

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-04-05 13:10

Hej CCjunior.

Et STORT til lykke fra mig med begge dele. Det var godt nok et flot resultat m.h.t. karakteren.

Jeg håber, du og din kone får det rigtig godt. Husk at passe godt på hinanden og jeres kærlighed.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-04-05 13:14

Tre små fejl? Du nævner da kun een!
Tillykke aligevel!
Da jeg blev gift for mange år siden, var jeg kontrolassistent indenfor kvægbrug. Den gård jeg arbejdede på den dag, havde fodermester, Han trøstede mig som han kunne bedst: "Det er ikke noget at være så stolt og glad ved, det er kun det første år det er sjovt"
Lidt senere mødte jeg så gårdejeren, him self, han trøstede sa efter sine erfaringer: "Det skal du da ikke være så ked af, Det er kun det første år det er lidt træls, så vænner man sig til det"
Du vil også vænne dig til det, CC Junior

Kommentar
Fra : cgad

Dato : 04-04-05 13:23

**** H U R R A *******

masser af ros til dig - og eksamen ER jo den flittige elvs fest

Du har jo nok gjort dig fortjent til det hele ??? for det eneste der kommer af sig selv er jo lommeuld..

Så nyd det !!!! god fornøjelse... og lev så mens du gør det !! det blir nok ikk møj bedre

til mer lykke... den næsten nygifte.

Kommentar
Fra : bne

Dato : 04-04-05 13:32

Tillykke med 11-tallet

Og held og lykke med skabet - det er så nu I skal beslutte om det skal være et ÆGTEskab, eller bare en imitation, om det skal være et stort skab, med plads til alle, eller nærmere en lille forsagt kommode..... et ægteskab skal man arbejde for !

Held og lykke.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-04-05 13:44

Hej "Blærerøv"

Rigtig meget med brylluppet og den fine karakter til prøven.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 14:49

med både karakter og bryllup

blær du dig bare rigtig meget
--> roser dig og ægtefælle herfra @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 04-04-05 14:59

Også tillykke fra mig. Der er kun fire år til vores guldbryllup,og ved i hvad? Jeg er sgu varm på ham endnu, og jeg er lige ved at tro, at det modsatte også er tilfældet.
Det bedste råd. Bøj dig, hvis det ikke betyder alverden, om du får ret. Og argumentér med et smil, hvis du VIL have din vilje. Så holder det!
Pøj, pøj
Petra

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-04-05 15:22

Lad endelig ikke din kone se hvad petra skriver
Det går altfor let sådan som hun beskriver, "Manden får lov at bestemme de små ting som ikke betyder alverde" Så tager konen styringen i de store ting, det er jo de færeste, Så tror manden at det er ham der bestemmer for det meste da
Og Petra. Selvfølgelig er han da stadig varm på dig, Du forstår jo at styre med blid hånd!

Kommentar
Fra : bne

Dato : 04-04-05 15:49

Valde -> hos os er det altså modsat : Hun bestemmer de små ting, og jeg bestemmer de store !!
Defenition :
- Store ting : Ny regering, ud af/ind i NATO/EU, og lignede
- Små ting : Nyt hus, ny bil, nyt tøj, værtshusbesøg, og lignende.....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-04-05 15:57

Hej Knægt

med den fine karakter og hymens lænker.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-04-05 17:08

bine! Det kender jeg! verdenssituationen den tager jeg mig af, og resten er konens gebet

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-04-05 23:49

Også et stort tillykke herfra, med begge dele Må livets lyse sider altid smile til dig.

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 05-04-05 10:02

Tak for svaret alle sammen..
hvis det går godt til selve svendeprøven så kommer der sq lige en tråd mere..hehe...

Claus