/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Tæller?
Fra : food_life
Vist : 666 gange
250 point
Dato : 15-09-02 08:25

Pludselig virker min besøgstæller ikke mere (TDC) - på min side vises kun noget der ligner ottetaller; men andre der sen min side siger at tælleren virker! Hvad er galt med min opsætning?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-09-02 08:31

Kan vi ikke få et link til den pågældende side?

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 15-09-02 08:52
Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-09-02 09:44

Rigtig fed side, food_life! Det rene kræs, om jeg så må sige.
Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med dit problem, men hos mig virker tælleren upåklageligt.
Blot synes den ikke kun at registrere unikke besøgende, men samtlige besøg. Hvergang jeg åbner siden, bliver jeg i hvert fald talt med påny.
Du er nu nået til besøg nr. 47372.

Kommentar
Fra : lsf

Dato : 15-09-02 10:21

den virker fint , har du prøvet at slette alle dine offline filer og cookies og ryd oversigten ?
her er lidt tdc tæller hjælp
http://home1.inet.tele.dk/finnn/counter.htm
http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/Counter/

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-09-02 11:10

Underligt den er også blank her, som om der ingen tæller er på siden ??

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-09-02 11:12

Underligt den er også blank men det er i internet explorer.

Bruger jeg derimod netscape fungerer din tæller fint, den står på :

47382

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 15-09-02 11:22

Hej food_life:

Jeg tror, at din nuværende IE ikke accepterer cookies. Prøv at ændrer til acceptere alle cookies også dit firewallprogram.

Jegh prøvede din side, først havde jeg ingen tæller, så satte jeg cookie off i Zonealarm Pro og så kunne jeg se din tæller.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 15-09-02 15:21

Jeg har installeret Norton's firewall - hvor får man den til at akseptere cookies?

Accepteret svar
Fra : kaasgaard

Modtaget 250 point
Dato : 15-09-02 17:01

Hep,

Du skal

1) Åbn Norton internet security/personal firewall
2) klik 'options'
3) klik internet security / personal firewall
4) click 'Advanced options'
5) Click på 'web'
6) click 'add site' (der kommer en dialog box frem)
7) indtast navnet på dit site og klik ok (navnet kommer frem i venstre frame af advanced options vinduet)
8) klik på navnet (det du lige har indtastet)
9) Click 'privacy'
10) sæt et hak i 'Use these rules for...' boksen
11) Ændre 'referrer' fra 'block' til 'allow'
12) klik 'apply' og derefter 'ok'
13) klik 'ok' for at lukke 'options' vinduet
14) Det var det :)

Håber det hjælper

// Martin

Kommentar
Fra : kaasgaard

Dato : 15-09-02 17:04

Hep,

Hvis ikke det virker herefter, så post lige hvilken windows du bruger, samt hvilken browser.

// Martin

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 15-09-02 17:45

Tusind tak for hjælpen - en lang omvej; men det lykkedes!