/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Til Tedd
Fra : creamygirl
Vist : 306 gange
500 point
Dato : 03-04-05 23:15

Hej Tedd

Ja, jeg sad lige og funderede over, om du nogensinde har modtaget din præmie?!

http://www.kandu.dk/dk/allwinners.asp

Citat
Gaven for april 2004 var:
Digital USB Mp3 afspiller.
og blev vundet af tedd

Grunden til jeg spørger, er fordi jeg ved, hvor betænksom og beskeden et menneske du er. Du kunne simpelthen ikke drømme om at rykke teamet for den, vel?!

Derudover vil jeg da også gerne lykønske dig med præmien min ven.
Bedre sent end aldrig, som man jo siger

//Creamy

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 500 point
Dato : 04-04-05 01:05

Næh! Jeg rykkede for den og skrev at jeg pt opholdt mig på en anden adresse som jeg osse opgav i mailen, men da jeg så kom hjem til Århus lå der en hente seddel fra postvæsenet, men datoen var langt overskrevet, så den var sendt tilbage til Kandu! Har en mistanke om at de har brugt den til præmie senere, men så kommer den jo osse til nytte!

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 04-04-05 14:16

Ih altså Tedd din paddehat*G*
Jeg vidste, at du ville tænke og handle som du beskriver.
Jeg var blevet tosset, hvis jeg havde vundet - og min præmie ikke var landet på min bopæl inden for 24 timer

Jeg er i julehumør, så jeg forhøjer lige i dagens anledning