/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Herning Blue Fox er Danmarksmestre.
Fra : arne.jakobsen
Vist : 461 gange
100 point
Dato : 03-04-05 21:22

For 12'de gang er Herning's Ishockeyhold - Blue Fox, blevet Danmarksmestre ved efter at have været bagud 0-2 i kampe at have vundet de seneste 4 og derved vundet 4-2. Den idag oven i købet på udebane.

Giv udtryk for din jubel, så har du en chance for at få poængerne.

P.S.: Jeg føler med ÅB, men der KAN kun være én vinder.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 03-04-05 21:31

wwiiiuuuuu

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 03-04-05 21:53

Jeg er sikker på at "Blue Fox" har haft et godt heppekor, der har været med til at "bære" dem frem til sejren

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-04-05 21:59

ans - Til eftermiddagens kamp i Ålborg var ca. 500 Herning-fans rejst med for at støtte deres hold. Men i 3'de periode, da Herning førte 4-0 så vi virkeligt sportsmannsship fra Ålborg fans. De rejste sig og klappede af Hernings indsats. Selvom man ofte siger at Ishockey er en brutal sport, så viste Ålborgs publikum stor sportsånd.

Derfor også til Ålborg med de flotte sølvmeddaljer.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-04-05 22:14

Var du selv i Ålborg ?

Nu interesserer jeg mig ikke for ishockey, men jeg kan da godt forstå glæden ved at den by man bor i vinder.

http://www.dr.dk/sporten/ishockey/article.jhtml?articleID=244773

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-04-05 22:27

ans - Jeg var ikke med i Ålborg. Men du har ret i at man godt kan være stolt at sit Byhold. Nu er vores forboldhold FCM jo også på 2'nd pladsen i Superligaen i Fodbold, så Herningfolk har noget at være glade og stolte over lige nu.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-04-05 22:55

Esbjerg folk er også stolte. De siger deres by lugter af penge.... Det passer ikke.
Den stinker af FISK!!

Breder mig lige i denne hyggelige tråd

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-04-05 15:40

Tak for svaret ans.