/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvor mange episoder The Simpsons er der?
Fra : bilfeldt
Vist : 564 gange
40 point
Dato : 03-04-05 19:05

hey.

Jeg ville lige høre nogle ting om simpsons.

1) Hvor mange episoder er der?

2) Hvor meget har det serien indtjent?

Mange tak... Skal bruge det til noget opgave

Kommentar
Fra : bilfeldt

Dato : 03-04-05 19:14

362 episoder

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 03-04-05 19:46

Der er 16 sæsonner og du kan læse om de enkelte her på denne homepage
http://www.thesimpsons.com/episode_guide/

->Brommi

Kommentar
Fra : newface

Dato : 03-04-05 21:06
Kommentar
Fra : Mads1980

Dato : 10-04-05 17:09

Hej bilfeldt

Søgte på imdb.com der er oplyst at hver episode koster ca. 750.000$ at producere [ http://www.imdb.com/title/tt0096697/business ]

Der er desværre ikke oplyst hvor meget der er indtjent på serien, det er simpelthen for uoverskueligt, men tror du skal satse på et meget højt milliard beløb i $$$ hvis du omregner reklametid salg af merchandice, der er jo lavet alt fra t-shirts, plakater, tandbørster, figure, musemåtter, dvd udgivelser osv. osv til ja der er jo faktisk lavet alt med den familie :) og hvis man tænker på at serien har kørt siden 1989, snakker vi om MANGE penge!!!

Men måske er der en anden der har svaret, jeg kunne bare ikke finde det

Mvh. Mads