/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Dvd videokamera sælges
Fra : Sofuzz
Vist : 262 gange
50 point
Dato : 03-04-05 17:25

DCR DVD201-E som nyt, brugt 3 timer, nypris 6500.- medfølgende 2 stk dvd rw skiver og oplader + taske, og kvittering. 6 mdr. gammelt. Evt. bytte med digitalkamera

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-04-05 17:29

Sæt det til salg i www.dba.dk

Kommentar
Fra : Sofuzz

Dato : 03-04-05 17:39

Nogen der ved hvilket digitalcamera jeg burde købe hvis det skal tage billedet i det splitsekund man trykker på knappen, og derefter hurtigt efter hinanden? det skal ikke koste over 5000.-(skal kunne tage billeder langt væk)

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 03-04-05 18:28

hey,,,

dette er et Forum..

Ikke en Salgsportal..

Prøv istedet www.dba.dk (den blå avis)
eller
prøv www.qxl.dk

Der kan du helt sikkert komme af med det til en go pris...

JJHJ

Kommentar
Fra : Sofuzz

Dato : 03-04-05 18:46

slap af mester

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-04-05 21:27

Det er netop et af digitalkameraernes svage punkt du nævner, det med forsinket udløser.

Jeg har selv Canon, og de er ikke så hurtige, i hvert fald ikke de modeller jeg har.
Men på denne side er der en masse tests af forskellige mærker, så kan du prøve om du kan læse dig frem til noget:

http://www.digitalmagasinet.dk/index.asp

mvh dova

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 04-04-05 11:56

nej.. det er sku folk som jer som ødelægger disse forumer...

jjhj

Kommentar
Fra : Sofuzz

Dato : 05-04-05 18:48

slap nu af dit mavesår, jeg har fattet det!

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 05-04-05 23:06

LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL