/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Tysk ordbog til Office
Fra : Annno
Vist : 512 gange
40 point
Dato : 03-04-05 16:15

Jeg søger en tysk ordbog til Office!
Nogle derved hvor jeg kan downloade den?
Eller om der er nogle som evt. kan skaffe eller sende en.

Mvh Anton

Kommentar
Fra : Annno

Dato : 03-04-05 16:18

Jeg er en meget stor newbie i det her nye forum så håber ikke jeg har gjort noget forkert.

Mvh Anton

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 03-04-05 16:27

Lån Gyllendal´s tysk/dansk ordbog på biblioteket, indlæg den
den bliver på comp
evt også eng/dan
politikens quickfind er også god

Kommentar
Fra : Annno

Dato : 03-04-05 16:36

Jeg har mere bruge for noget lige nu og her.
Og det skal også bruges som stavekontrol i Office.

Mhv Anton

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 03-04-05 16:42

har du prøvet hvad der ligger under funktioner/sprog i office

Kommentar
Fra : Annno

Dato : 03-04-05 16:43

2sek kigger lige efter

Kommentar
Fra : Annno

Dato : 03-04-05 16:45

Nej jeg har kun dansk, eng, fransk, og spansk.
Mangler tysk, og det er nok fordi det er et engelsk office.
Det skal lige siges at det er Xp hvis det hjælper noget.
Mhv Anton

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 03-04-05 16:46

i den danske udgave at MS Office bør der ligge dansk, engelsk og tysk stavekontrol.

Kommentar
Fra : Annno

Dato : 03-04-05 16:47

Jeg har også den eng. :D

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 03-04-05 16:50

sæt CD i igen, inst, på min er der vist over hundrede sprog

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 03-04-05 17:30

ferik >> der er vist mange sprog, men der er kun stavekontrol til de 3 nævnte! De sprog, der er vist, er de muligheder som ligger hvis man køber og installerer MS Proofing Tools

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 03-04-05 18:43

Hvis det er Word, du arbejder i, går du ind i Funktioner --> Indstillinger --> Stave- og Grammatikkontrol -->Brugerordbøger --> Vælg Tysk (Der er flere muligheder, Schweiz, Luxembourg og Tyskland f.eks.). Tryk på Ny og skriv "Tysk" i navnefeltet og tryk på OK.
Når du bruger stavekontrollen, så vælg tysk, inden du går i gang. Hvis ikke der er de forskellige former for Tysk i din stavekontrol, skal du geninstallere Office-Pakken. Den skal være der - også selv om det er en engelsk udgave.

Accepteret svar
Fra : Karl_Smart

Modtaget 40 point
Dato : 03-04-05 18:48

Hej Annno!

Prøv den her hjemmeside: http://www.zjzmpop.co.yu/id2.htm
Det er vist ikke 100% lovligt, men det virker udmærket.. Jeg har selvfølgelig aldrig hentet noget af det..

Mvh. Karl_Smart

Kommentar
Fra : Annno

Dato : 03-04-05 18:50

Tak for alle de dejlige svar men har tjekke det hele igennem det er der ikk.
Jeg smutter af nu så lukker tråden.
Der var desværre ikk nogle af svarene der hjalp som jeg havde håbet.

Mvh Anton

Kommentar
Fra : Annno

Dato : 03-04-05 18:51

Tak for det men tror nu jeg holder mig til det lovlige :D

Mvh Anton

Godkendelse af svar
Fra : Annno

Dato : 03-04-05 18:52

Tak for svaret Karl_Smart.
Det var det jeg skulle bruge men tror nu jeg holder mig til det lovlige ;)

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 03-04-05 18:58

Anton jeg er bange for at det under alle omstændigheder er ulovligt at downloade en copyright-beskyttet stavekontrol til Microsoft Office uden at betale for det... Hvis det skal være lovligt, må du K-Ø-B-E Office XP Proofing Tools, som pt. koster en 6-700 kr og er halvsvært at få fat i...

Mvh
Karl_Smart

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 03-04-05 20:30

til annno og karl_smart
af nysgerrighed skulle jeg se besvarelsen af dette ?
det føste der sker er at NORMAN antivirus finder en trojaner
det syntes jeg bestemt ikke i skulle komme med her på KANDU