/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Symantec
Fra : kj
Vist : 339 gange
100 point
Dato : 03-04-05 13:39

Jeg har af forskellige årsager, fjernet mit Systemworks 2004.
Nu vil jeg gerne genindstallere den, og det kan jeg ikke få lov til, der meldes om fejl under Installation og installationen kan ikke forsætte, jeg har sok foreslået, lagt hele CD'en på HD og prøvet installation derfra.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 03-04-05 13:58

Hejsa

hvilken fejlkode får du ??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-04-05 14:24
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-05 14:54

har du kontrolleret at alle gamle filer er væk før du installerer på ny ????
Det plejer at hjælpe på installationen at fjerne alt i registreringsbasen (HKEY_LOCAL MASHINE > software)

Kommentar
Fra : kj

Dato : 04-04-05 11:04

Jeg har slettet alle tidligere Norton og Symantec filer, undtagen Symantec Shared, jeg havde kopieret Symantec Shares, og derefter fjernet dem, men var derefter ude af stand til at komme i forbindelse med min Home Banking m.m., jeg lagde dem ind igen, og alle problemer var overstået, undtagen altså indlæsning af systemworks.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 11:17

tjah - min erfaring er at når alt bliver fjernet/slettet - incl. symantec shared - så er der ingen problemer med at køre systemworks ind igen - og har gjort det optil flere gange. (hvorfor beholdt du symantec shared ???????? ).

Kommentar
Fra : dk

Dato : 04-04-05 13:25

normalt kan man ikke kopier "nis" system filer men installere dem !!!
http://www.kandu.dk/dk/spg/63951

Kommentar
Fra : kj

Dato : 04-04-05 16:04

Jeg genetablerede Symantec Shared, fordi min kone så fik forbindelsen til banken igen.