/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
problemer med outlook.
Fra : jalagi
Vist : 381 gange
200 point
Dato : 03-04-05 12:21

Hej. Når jeg får en mail hvor der eksembelvis står følgende:
For at benytte dig af tilbuddet skal du udskrive en kupon,
som skal medbringes på restauranten - klik her... Når jeg så klikker sker der intet.HVORFOR?
Kan du/I hjælpe med dette?Det skal nævnes at jeg ikke har ret meget forstand på pc så hjælpen skal nok pensles lidt ud. Tak.Hilsen jalagi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-05 12:33

prøv at klikke på SHIFT eller CTRL samtidig som du klikker dig ind på linket - ellers forsøg at finde adressen og gå online og led og se om det er nemmere der

Kommentar
Fra : jalagi

Dato : 03-04-05 12:53

Til miritdk.Det med shift/ctrl virker ikke og det med at finde adr.er ikke løsningen i dette tilfælde da jeg i dette eks.skal bruge den kupon som der henvises til og som ikke findes på adressen men kun sendes til club medlemmer . Hilsen jalagi

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 03-04-05 13:19

modtager du mail som alm. tekst eller som html?

Kommentar
Fra : jalagi

Dato : 03-04-05 13:29

til computersmeden.Jeg ved ikke hvad jeg modtager,men jeg sender mail som html.hilsen jalagi

Kommentar
Fra : dk

Dato : 03-04-05 13:44

Hejsa

tror nu ikke det er et link, men derimod når du klikker skal der åbnes for din printer menu......
tjek din printer om den er tændt og er klar

test
når du får mail fra kandu om der er ny kommentar til dit........
og du så klikker på linket i mailen kommer du så ind i denne tråd her ??

http://www.kandu.dk/dk/spg/64043

Kommentar
Fra : jalagi

Dato : 03-04-05 13:54

Til dk.Printer er tændt og ok.Når jeg får mail fra kandu om kommentar kan jeg ikke trykke mig ind på tråden.hilsen jalagi

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 200 point
Dato : 03-04-05 14:20
Godkendelse af svar
Fra : jalagi

Dato : 03-04-05 14:41

Tak for svaret dk.Det virker.Hilsen jalagi