/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Delphi/Pascal / Spørgsmål
10  jdjespers.. 200
Pris på Delphi 8
Fra : pernilleE
Vist : 1647 gange
50 point
Dato : 03-04-05 11:44

Jeg skal løse en opgave i Delphi.
Har været på nettet og fundet
Delphi 8 Architect Student - pris 4.400
og
Delphi 8 Framework Enterprice Edition - pris 29.000

Det er klart, at man nok får mere med i den sidste pakke, men prisforskellen forvirrer mig!
Kan man til en simpel stand alone applikation klare sig med den billige udgave?

På forhånd tak
Pernille

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 03-04-05 13:24

Hej Pernille,

Du kan sikkert downloade en trial version. Så kan du selv se forskellen.

Delphi™ 2005 Architect

Designed for developers, Delphi 2005 combines the familiar power of Delphi with productivity-boosting features, more languages and SDKs, and streamlined ALM integration—putting the "fast and fun" back into Windows development. New technologies for Microsoft .NET and Win32—refactoring, unit testing, model-driven ASP.NET Web development, and more—take Windows development to the next level.

Delphi™ 2005 Enterprise

Delphi 2005 combines the familiar power of Delphi with productivity-boosting features just for developers, more languages and SDKs, and streamlined application lifecycle integration—putting the "fast and fun" back into Windows development. New technologies for Microsoft .NET and Win32—including refactoring, unit testing, dbGo™ for ADO/ADO.NET database development, and more—equip developers with all the tools they need to take Windows development to the next level.

Med venlig hilsen,

Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-04-05 16:49
Accepteret svar
Fra : jrossing

Modtaget 50 point
Dato : 05-04-05 01:09
Godkendelse af svar
Fra : pernilleE

Dato : 05-04-05 11:06

Hej jrossing

Det var hvad jeg havde brug for at vide.
Tak for hjælpen.

Pernille