/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Forretningsidé søges
Fra : domismik
Vist : 528 gange
50 point
Dato : 02-04-05 12:41

P.g.a. pladsmangel, flytter jeg min forretning til større lokaler. Derfor har jeg et 130m2 butikslokale i en stor Sjællandsk provinsby ledigt...
Forretningen er beliggende på godt handelsstrøg, og huslejen er rimelig.

Jeg kunne selvfølgelig bare opsige lejemålet, men er lidt bange for at udlejer vil søge lokalet udlejet til en konkurrent for min nuværende branche.
Derfor søger jeg først og fremmest en idé til HVAD man kan sælge fra forretningen med rimelig succes, evt. en kompagnon som vil stå for driften.
Her er altså chancen for dén som går og drømmer om at starte for sig selv, men måske mangler lidt kapital.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 02-04-05 13:50

Hej dom...

ring venligst til mig, jeg har flere mulighedder og vil gerne stå for den daglige drift :) har været selvstændig flere gange og ved hvordan man får en forretning op at stå :)

mvh. frk.fidus

Kommentar
Fra : domismik

Dato : 05-04-05 14:50

Har talt med søde frk. fidus, men er ikke sikker på at det umiddelbart er løsningen...

Ser frem til flere henvendelser...

·domismik

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 05-04-05 17:09

I orden!

Kommentar
Fra : domismik

Dato : 30-04-05 14:07

Halløjsa igen

Tiden går, og vi mangler stadig "idéen" samt en person der kan tænke sig at stå for den daglige drift...

·domismik

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 16-06-05 12:20

Hej

Hvor befinde lokalerne sig ?
VH Henrik

Kommentar
Fra : domismik

Dato : 24-07-05 22:20

Hej Henrik

Har du idéen, er du VELKOMMEN til at kontakte mig på domismik@ofir.dk

·domismik

Kommentar
Fra : domismik

Dato : 21-09-05 23:44

savner stadig inputs

Annuller spørgsmålet
Fra : domismik

Dato : 08-01-07 23:17

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål