/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
louis de funés på DVD.
Fra : 4602
Vist : 1691 gange
50 point
Dato : 02-04-05 12:13

Hallo....jeg er på jagt efter DVD film med skuespilleren louis de funés.
Er der nogen der ved hvilken butik eller hjemmeside hvor jeg kan købe dem, vil det bare være dejligt.
Hvis der også er nogen der ligger inde med en liste over hans film med danske undertekster vil jeg meget gerne også ha' den....tak

Kommentar
Fra : lehnemann

Dato : 02-04-05 13:25

"Undskyld vi flygter" har lige været sendt på Charlie. Og kan bl.a fås hos DVDCity på VHS til kr 49,95.
Derudover findes der rigtig mange film med ham på Amazon.de ell. Amazon.fr. - både DVD og VHS.
Amazon er et verdensomspændende firma, som bl.a sælger musik og film på nettet. Jeg har købt hos dem og betjeningen er reel.
Der kan betales med kreditkort og fragten er overkommelig - selvfølgelig mest fordelagtig ved større køb.
Jeg tror, at DVD-erne kan indstilles til danske undertekster - mon ikke? For at væfre helt sikker, kan du jo sende en mail til Amazon.
Herhjemme tor jeg, det bliver svært at finde det tore udvalg af hans film. Et gæt kunne være den franske bogcafe i København - adresse: Fiolstræde16 st.
swww.denfranskebogcafe.dk - her vil de sikkert kunne hjælpe med henvisninger.
Håber du finder hvad du søger.

Kommentar
Fra : Mads1980

Dato : 03-04-05 12:20

Hejsa...har også søgt lidt på Louis De Funés

Søgte på Laserdisken.dk men de havde ikke lige noget så vidt jeg kunne se, så jeg søgte på ham på imdb.com ( http://imdb.com/name/nm0000086/ )
Der kan man trykke på et link oppe i højre hjørne, hvor der bliver henvist til enten DVD eller Vhs, hos Amazon

Fandt også ud af at Amazon har en masse med ham, og som Lehmann sagde er de troværdige at handle hos, men de er som sagt ikke danske, så der skal påregnes fragt og der er ikke danske undertekster på :(

Hvis du vil se deres produkter med ham skuespilleren, så har jeg et link til dig her www.kortlink.dk/qcd

Mvh. Mads

Kommentar
Fra : Lohmann

Dato : 04-04-05 19:22

Hei,

Ellers kan www.dvdboxoffice.com også anbefales - de sender uden fragtomk. men er jo også uden danske undertekster. Har handlet der mange gange, og det er helt problemfrit.
for www.Play.com gælder det samme sig gældende....

vh.
Lohmann