/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Kewet-reparatør på Sjælland
Fra : CamillaD
Vist : 602 gange
270 point
Dato : 02-04-05 09:26

Hej alle på Kandu.

Jeg leder efter en mekaniker på Sjælland, som udfører reparationer på den danskbyggede el-bil
Kewet El-Jet 5.

Der eksisterer kun få eksemplarer i privat eje, derfor har det vist sig næsten umuligt at finde kvalificeret hjælp til reparationer.

Kan I hjælpe?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
CamillaD

Accepteret svar
Fra : stilke

Modtaget 280 point
Dato : 02-04-05 09:48

Se i telefonbogen over Hadsund, og søg: Knud Erik Westergaard, - han kan sikkert råde dig, men er det indenfor det elektriske du har problemer, mon så ikke et autoelektronik-værksted ville kunne hjælpe.

Kommentar
Fra : AlexBJeppesen

Dato : 02-04-05 10:43

Hejsa
Hvis du kigger på denne link er der en del reperatører,på begge sider..
http://kewet.elbilforum.dk/shop.htm

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 02-04-05 12:30

Hej stilke og AlexBJeppesen.

Tak for jeres svar, men jeg fik desværre ingen nye oplysninger ud af dem. De steder I nævnte var kendte af mig i forvejen og kunne desværre ikke bruges.

Med venlig hilsen CamillaD

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-04-05 23:34

Din bilpartner
http://www.autoatlas.dk/index.asp?lid=232

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : CamillaD

Dato : 23-07-05 14:40

Hej kandu-venner.

Selvom jeg ikke fik en løsning på mit problem, vælger jeg nu at lukke denne tråd.
I var meget flinke til at hjælpe, og da jeg desværre kun kan belønne én, vælger jeg at give points til den første der var så hjælpsom at forsøge at hjælpe mig.

Værsågod, stilke.... 270 points!

Med venlig hilsen CamillaD