/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Point til hcma
Fra : arne.jakobsen
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 02-04-05 04:42

I denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/63962

Var det en Skiderik der var inde og lave ballade, han valgte bevidst at belønne det forkerte svar.
Han er nu smidt ud af Kandu og kommer forhåbentlig aldrig ind igen.
Da du var den eneste der kom med det rigtige svar, synes jeg at du skal have point.

Så her er de.

Alle andre kan godt holde sig væk, dette er direkte fra mig til hcma.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 02-04-05 07:39

When choosing between two evils, I always like to try the one I've never tried before.
When I'm good I'm very good, but when I'm bad I'm better.
Mae West

Frieda
Undskyld, arne, men jeg kunne ikke holde mig væk; der er så mange pragtfulde udtalelser fra Mae West

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 07:49

OK Frieda, når en uvelkommen bemærkning er så god og vedkommende som din, kan den accepteres.

God Weekend til dig.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 02-04-05 10:55

tak for det, havde ellers ikke skænket det en tanke

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 100 point
Dato : 02-04-05 10:56

arne >> er det dine egne point du deler ud?
hvis det er, behøver du altså ikke give mig nogle.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 11:29

Ja hcma. Jeg kan jo dårligt dele ud af andres point. Men skide være med det. Hvis jeg ikke havde dem, kunne jeg jo heller ikke give dem bort. Og hvad sjov er der ved at have point eller penge, hvis man ikke bruger dem en gang imellem. Du har fortjent nogle point for et rigtigt svar. Venlig hilsen Arne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-05 11:55

Citat
Liva Weel Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, eller også feder det

Fra siden Min citatsamling

http://www.aerenlund.dk/quotes/index.html

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 12:27

dova - Jeg tvivler ikke på at Liva har sagt det. Men det var ikke det spørgsmålet drejede sig om. Hvem sagde det først? Det gjorde Mae West. Og er du ikke enig, er vi uenige. Palaver slut.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-05 13:25

Citat
Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.
Hvem sagde disse ord ????

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 02-04-05 15:16

De var begge to nogle meget dejlige damer

frieda

Fra Mosel, hvor ALT er sprunget ud, også kirsebærtræerne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-05 16:59

Åh det lyder dejligt med kirsebærtræerne, det varer vist noget endnu herhjemme, frieda.

Vi er ikke engang nået til påskeliljerne endnu

mvh dova