/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ordsprog
Fra : rasmus.andersen
Vist : 367 gange
50 point
Dato : 02-04-05 00:22

Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.
Hvem sagde disse ord ????

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-04-05 00:24

Jeg mener det var Mette Lisby

Kommentar
Fra : rasmus.andersen

Dato : 02-04-05 00:25

Forkert.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 02-04-05 00:26

Mae West

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 60 point
Dato : 02-04-05 00:26

Nope...det var Liva Weel

Godkendelse af svar
Fra : rasmus.andersen

Dato : 02-04-05 00:27

Tak for svaret mangorossa.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-04-05 00:28

Sagt af: Liva Weel
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 04:06

Sus, Læg lige mærke til at profilen der gav dig disse point blev oprettet d. 1 april, Skyndte sig at tjene nogle point ved at indlægge 8 totalt tåbelige Tips, og derefter stillede dette spørgsmål. Du kan ikke længere se hans tips eller hans profil. Han er nemlig allerede smidt ud af Kandu. Dit svar som du så har fået point for, er IKKE det rigtige. Og det var heller ikke det HAN søgte. Han ville IGEN kun lave lort i og på Kandu.
Det rigtige svar blev givet af hcma kl. 00:26 nemlig Mae West.

Profilen rasmus.andersen var = Svampearne = professorsvamp = KS = en hel masse andre snotprofiler. Og han er nu fjernet fra Kandu. Igen. Men med en Proxy-server kan han jo altid komme tilbage. Så pas på.

Palle B. Hansen. Denne advarsel gælder selvfølgeligt også dig. Og det var ikke Liva men Mae West.

Kærlig hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 04:28

Hvis nu rasmus.andersen selv kender svaret, hvorfor spørger han så?
Hans profil er oprettet d. 1 april 2005 (samme dag som spørgsmålet blev stillet), så han kan ikke have mange point at dele ud af.
Alligevel udlover han 50 point for svaret.
Han er altså ikke spor interesseret i svaret, KUN i at lave RAV i den.
Det beviser han ved at acceptere et forkert svar.
Bare rolig Sus og Palle, Han er smidt ud igen. Det er sørgeligt men sandt: Vi må alle være opmærksomme på at den slags terrorrister også findes på Kandu.

Men et godt råd er: Check lige profilen før I svarer. Hvis I kan se at profilen er oprettet samme dag og udlover 50-100 point, så må der være noget galt. Igen V.H.Arne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-05 11:49

Citat
Men et godt råd er: Check lige profilen før I svarer. Hvis I kan se at profilen er oprettet samme dag og udlover 50-100 point, så må der være noget galt. Igen V.H.Arne

Hva' galt er der i det????
Superbrugere får som start 200 point + 20 for at logge på.
Så det er da ikke noget galt i at udlodde 50-100 point den første dag nogen er bruger.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-05 11:53

Citat
Liva Weel Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, eller også feder det

fra http://www.aerenlund.dk/quotes/index.html
("min citatsamling)

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-04-05 21:53

Jeg er fatisk hamrende ligeglad med hvilke personer der stiller spørgsmål..og som dova skriver, var det også korrekt