/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
et godt svar ???????
Fra : gasmanden
Vist : 474 gange
300 point
Dato : 01-04-05 21:23

har ikke noget spørgsmål ..............................

men leder alligevel efter et godt svar

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 01-04-05 21:26

Hvor blå vi er.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-04-05 21:28

Den er 21.14 her i byen

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 01-04-05 21:32

er det ikke 42?

Ifølge "The Hitchhikers Guide to the galacy" er det svares.
... men da de endelig havde fundet ud af det, så havde de glemt spørgsmålet 8-/

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-04-05 21:32

gasmanden - det er du ikke ene om - bare se på alle de ubesvaret spørgsmål her på kand.dk så lad stå hvad ikke kan besvares.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 21:33

Jeg er snotforkølet, og lige ved at dø...............tror jeg nok.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-04-05 21:33

Den der kun ta'r spøg for spøg,
og alvor kun alvorligt,
han og hun har faktisk fattet
begge dele lige dårligt.

GRUK

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-05 21:34

Et godt svar på ikke noget spørgsmål, det må jo være øøeehh .....................TAVSHED

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-04-05 21:37

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 21:37

Hvilke piller skal jeg nu tage????????? nej hvor er det forfærdeligt!!!!!!!!!
Hilsen
Keldd.

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 310 point
Dato : 01-04-05 21:41

det er rigtig nok <gasmanden> ..... gode svar kan man ikke få for mange af.
-------------------------------
.... og spørgsmål de findes jo i hobevis

Jeg har et forslag til et GODT svar

............ i morgen er vi uden Pave og H.C. holder fødselsdag (200 år) selvom han blev født i 1806. men OK, datoen skulle efter sigende være god nok
og til sidst det allerbedste: NU er foråret kommet

god week-end

hilsen <\\Bennymanden

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 01-04-05 21:44

keldd

de blå

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-04-05 21:46

Ingen Pave....... Vil det sige, at der blir en stilling ledig??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-05 21:47

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 21:47

Ok,jeg tager de blå, gasblå.
Keldd, nej hvor er det rædselsfulgt.

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 01-04-05 21:48

Uden Pave

og uden H.C.Andersen .....

Hvordan skal vi nu klare os .....

endnu et spørgsmål ....... suk....

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 01-04-05 21:50

29 .... for 17 gang *GGG**

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-04-05 21:53

Et godt svar til Keldd: du MÅ IKKE smide FOR meget af tøjet, selvom det er dejligt vejr.
Du bor for det første tæt på en Østkyst (koldeste SIDE af Danmark) og så er det altså heller ikke sommer endnu.
----------------------------------
Ingen piller, men tidligt i seng med en Tredobbelt Rom-toddy
...... og så husker du halstørklædet i morgen osse selvom du sidder i solen, for du skal osse tage det roligt, og få det ud af kroppen

God bedring

hilsen <\\Benny

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 01-04-05 21:57

Holder også på den 3 dobbelte rom-toddy ....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-04-05 21:57

Hej: 29 - 42 - 47 ??? 17 gang forstod jeg godt.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 21:57

Nej altså, HOST HOST, FOR POKKER DA, det er en alvorlig sag det her.

Keldd

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-04-05 21:58

Nåhhhh, hvor er det synd for dig Keldd. Glæd dig, hvis det er den samme som jeg har, så varer den i ca. 3 uger med små fremskridt og store tilbagefald. Hvis du har feber, så tag to Panodil, de sænker feberen. Men max. 4 gange dgl.

M.h.t. jobbet som pave, så tror jeg, det er for kedeligt. Han bliver vist kun lukket ud af skabet et par gange om året og bliver så støvet lidt af til lejligheden.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-05 22:00

Ja Keldd

Bliv fra de blå piller.
Det er jo Viagra

mvh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-04-05 22:00

hold så bøtte i bliktude

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 01-04-05 22:02

hvad er der galt med de blå ??????

i kan jo ikke undvære os bliktude

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-04-05 22:02

Nemlig Jette - Og når han får lov til at køre en tur i skoven med alle sine venner (Bodyguards), er han låst inde i en Pavemobil, så han end ikke gang kan nyde duften af Guds træer. Fy Faen for et liv. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-04-05 22:04

Tak for oplysningen, Jette, nu har min bihulebetændelse varet mere end en uge, men jeg kan altså godt belave mig på at den varer et par uger mere. Snøft.

Til ikke spørgsmålet, ja, det er virkeligt et godt spørgsmål.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 22:04

Jeg har besluttet at være rask fra i morgen, intet kan rokke mig i den beslutning, den er uigenkaldelig.

Og dova, be nice. mirit, pas nu på.

Keldd

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-04-05 22:07

Der er alligevel ingen af os der kan blive pave, man skal være mere end 70 år og ......... skindød.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-04-05 22:08

har ikke noget spørgsmål ..............................

men leder alligevel efter et godt svar

jamen det er jo noget af et spørgsmål (kategori filosofi )

ilm keldd - - du skal huske at nuppe et par af de grønne (piller) også og holde dit løfte om at være rask fra imorgen !!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 01-04-05 22:08

Nemlig Keldd

man skal bare tro på det ......... siger alle ......

også paven

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-04-05 22:13

Ha, Keldd, den beslutning hjælper ikke noget. Hver lørdag beslutter jeg mig for at vinde i Lotto, og jeg har da ikke vundet noget endnu. I hvert fald ikke de sidste 14 år.

Arne, det er nemlig rigtig. Han får kun osen fra bodyguardens barbersprit og deo, når han bliver luftet. Gad vide, om der overhovedet er nogen der gider spilde krudt på at myrde så gammel en mand. Selv uden at være syg, er en pave jo normalt så gammel, at han kan falde død om hvert minut.

Dova, hvor ved du fra, at de er blå??

Mirit, hvis bliktudene skal stå og holde en bøtte, får de jo ikke lavet noget

Ellebye, køb en næsespray, hvis du ikke har en. Det hjælper på bihulebetændelsen (men den forsvinder ikke helt). Måske skulle du få noget antibiotika. Så kan du bagefter fortælle os andre, om det hjalp. Så er vi da i det mindste bagkloge.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-04-05 22:15

gasmanden

Et godt svar vil du ikke være i stand til at vurdere

http://www.kandu.dk/dk/spg/37321

du er endnu ikke kommet dig over den dejlige middag

Hilsen ans

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-05 22:17

Jette
Jeg har lært en del om medicin, derfor

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 22:17

Det er nemlig det det kommer an på.

Jesus sagde det til, var det ikke Johannes? Da han ville gå på vandet, men han troede ikke nok

og skvattede igennem overfladen. Men jeg tror, jeg er rask i morgen. Kære Vorherre højt oppe i luften,

hjælp mig lidt, for det ser sandelig sort ud.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 01-04-05 22:19

jernladyen ..... hvis en bliktud tror på det .... så er der noget om det

Dova er vel ikke farveblind

og bilktude holder ikke bøtte .... de laver dem selv

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 22:24

Den er der ikke et øje af os der køber dova "du har lært en del om medicin"HO HO HO HA HA HO HO HO.

FORTÆL DET NU TIL MIG, HVOR DU VED DE ER BLÅ FRA, DET BLIVER SOM SÆDVANLIGT, MELLEM OS TO

OG LÆSERNE, dem jeg tager er røde.Ha ha ha ha ha.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-04-05 22:26

hmm bilktude ??? - nå men hmmm troede det var noget med bøsninger - men aner jo ikke hvad det er for noget

dova

jernladyen - jo de laver netop noget når de holder bøtte -

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 01-04-05 22:27

ans ..... hvem bestemmer hvornår svaret er ok

vil selv bestemme over mine spørgsmål

kan godt blive lidt syrlig når folk prøver at bestemme over mig

og hvornår jeg skal lukke

men lad det nu likke

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 01-04-05 22:29

staveplade udbedes .... undskyld arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-04-05 22:36

gasmanden - du behøver ikke undskylde noget som helst. Vi kan alle lave en snublefejl. Og i øvrigt er jeg ikke bedre (ret meget ) end de fleste i den disciplin. Husk at det er dig der er Trådejer. og

I øvrigt vil jeg gerne sige dig tak for en sjov tråd om absolut ingenting.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-04-05 22:40

tror ikke det er nok med staveplader gasmanden - ønsk dig et stavestativ (eller lav det selv)

keldd for hulan de røde er ormekur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-05 22:42

Keldd

Citat
Den er der ikke et øje af os der køber dova "du har lært en del om medicin"HO HO HO HA HA HO HO HO.

Hva' pokker ved du egentlig om det ??????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 22:43

gasmanden:
Jeg har ligget og loddet frostsprængte rør sammen i dag, og det blev min store forkølelse ikke

bedre af, gud ved om man kan få noget medlidenhed nede i fagforeningen( kreds 8), der er ikke rigtig noget

at hente her i tråden.
Keldd

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 01-04-05 22:45

arne j ..... var nu ikke ment som til dig .... ret meget

miritdk ..... måske en god ide

Trode ellers de blå var gode til ormen ...............

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 22:45

Rolig dova, det var kun for sjov.
Keldd.

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 01-04-05 22:47

keldd ..... så er det fordi du ikke er medlem af kreds 10 ........

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-04-05 22:47

Keld, når man er så syg som du er, skal man bare sende en SMS til arbejdsgiveren hvori man skriver at man er syg og ikke kommer på arbejde den dag. Og hvis I tror det er en aprilsspøg, kan I godt tro om igen. Der er faldet dom om sagen.

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 01-04-05 22:48

keldd .... frostsprængte rør ....... er det en lang lodning ??????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 22:49

gasmanden:
Har været i mange år, afhængigt af hvor arbejdet er.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-05 22:51

Nå, men forkølelse Keldd.

Læg dig i din varme seng, fyld dig med romtoddy, næsespray og panodil, og det går væk i løbet af 7-8 dage.

Eller lad som ingenting, og det går væk i løbet af en uges tid.

dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-04-05 22:51

Og hvis I er i tvivl om det med SMS, så se dette tip fra CLAN. http://www.kandu.dk/dk/tip/11017

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 22:53

gasmanden.
Jeg fik i hvert fald en lang næse af at ligge og rode rundt i det pjaskeri
Keldd

Har set det arne, ved ikke hvordan man sender en SMS, det kan min mobilos vist ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-04-05 22:53

sidespring:
hvem var det der sang dream a little dream - I ved - say nighty nite and kiss me osv - prøver at finde originalversionen ?????????????????????

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 01-04-05 22:54

keldd ...... arbejde hvad er det ??????

men ellers gør som Dova .... jo flere ting .... jo længere sygdom

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-04-05 22:54

Paven er ikke død, ingen ledige job endnu! Han kæmper for sit liv, mon USA sender hæren til hjælp?
Imorges fik han den sidste olie, nogen der ved om der var jomfruolie

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 22:55

mirit:
Lois Armstrong

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 01-04-05 22:56

Skal vi nu også til at snakke om sidespring ?????

ellers et dejligt emne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-05 22:57

Mirit

Det var Mamas & Papas der sang Dream a little dream of me.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-04-05 22:58

mirit - Jeg mener at det var The Mills Brothers. Vil du ha' den ka' jeg sende den.

Keld - man siger jo ikke at du SKAL bruge SMS, blot at hvis du kan og gør det, så er det lovligt.

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 01-04-05 22:58

den sidste olie ????

er den bedre end ingen olie ????????

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-04-05 23:01

Og lad så være med at give ANS point, ham og Bjarne vinder hele tiden. Jeg synes alle skulle give 50 point til mig - mindst. Jeg får aldrig nogen, fordi jeg ikke er så klog.
NEEEJJJJ forresten, lad være, jeg skal jo betale skat

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-05 23:01

Åh den stakkels gamle pave.

de katolikker burde have en regel om, at paven måtte gå af p.g.a. sygdom og alder.

Jeg synes det var så ynkeligt at se den gamle forpinte mand blive hejset op i det vindue mens man tydeligt kunne se hvor dårlig tilstand han var i

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 23:02

gasmanden:

Arbejde er at rende rundt, hos 6-7 forstørrede kvindemennesker på een dag, og rode med dit og dat,

det er også derfor det hedder håndværker, det værker i hovedet på staklen, når han kommer hjem, fordi

han har hørt på alt deres ævl hele dagen. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-04-05 23:02

dova - da Mills Brothers indsang nummeret var Mamas & Papas børn. Glem det.
Hvis du også vil ha' originalen så sig til.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-05 23:03

mirit,
Det var Mama Cass Elliott der skrev sangen, og indspillede originaludgaven med sit orkester, Mamas & Papas

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-04-05 23:03

Mirit, min samlever siger, det var Mamma's and Pappa's engang sidst i tredserne.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-05 23:04

hansen9
"ham" ans er ikke nogen "ham"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-05 23:07

Glem det Arne, sangen blev skrevet af Mama Cass og Fabian Andre i 1968 og indspillet samme år.

På samme plade for øvrigt, som deres verdenshit California Dreamin'

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-04-05 23:07

Mirit> Jeg sidder med den her hvis det er

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-04-05 23:08

hansen9 - Hvis du én gang mere kalder ans for HAM kommer HUN squ efter dig.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-04-05 23:08

Var det ikke i aftes, paven fik den sidste olie. Og var med til morgenmessen, læste jeg et eller andet sted i eftermiddag. Det hjælper åbenbart at blive smurt.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 23:08

Dream a little dream of me,er lavet af mange, men Louis Armstrong lavede den første i begyndelsen af 50erne.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-04-05 23:10

Har jeg kaldt ans for ham? Forbandede tastatur

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 23:12

Der ser ud til at være lidt forvirring omkring "Dream a little dream of me" Men jeg holder på Louis Armstrong,

og jeg vinder hæ hæ............... Keldd.

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 01-04-05 23:12

men nu er det snart lørdag ..... og det gode vejr kommer igen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-04-05 23:15

OK. Jeg er ikke bleg for at lægge mig ned og vise struben. Specielt ikke når dova spiller med musklerne
Men Mirit nu kan du altså få nummeret i 2 udgaver. Mamas and papas og Mills Brothers. Det er squ da noget af et tilbud.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-04-05 23:15

Keldd, ja du kan vel huske, da den udkom
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-05 23:16

Frank Sinatra har også indspillet den, men det var senere.
Oprindeligt var det en ældre ikke kendt melodi, som Mama Cass skrev om og det er i den version den er kendt

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-04-05 23:17

Jeg kan da også synge den for hende. Men så klager naboerne bare til politiet over vold/mis-handling herinde.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-04-05 23:19

Jeg vil gætte på, at Dova og min samlever har ret. Dova, fordi hun som regel har det, og min samlever fordi det er de underligste ting han ved.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-04-05 23:19

Det nummer jeg lige har tilbudt Mirit - som ikke gider svare - er Live med Mamas & The Paps i 1982

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-04-05 23:19

lige kort - det var da mama cass udgaven jeg ledte efter

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-04-05 23:22

Dova> Du har altid ret - bortset fra denne gang. "Dream a little dream of me" er skrevet Goss Kahn/ Wilbur Svhwardt/Fabian Andre :o|

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 23:22

Jeg har lige lavet en søgning på "Lime Wire" og Louis Armstrong sang den sammen med Ella Fitzgerald i 1952.

Og dig Jette tager jeg mig af senere, bare vent hæ hæ hæ.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-04-05 23:23

nå jeg er i vildrede - send da for hulen den åndsvage sang - tror det er mama cass - sådan lidt sexet - men er ikke sikker - point til den der rammer rigtigt

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-04-05 23:23

Mirit> Undskyld ad helvede til, men du må da godt få den anden at hygge dig med imens. Du har mig jo på skype

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 01-04-05 23:24

Har SHU - BI - Dua også sunget den ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-04-05 23:25

send send send send send - please !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-04-05 23:25

Mirit> Og jeg sender ikke åndsvage sange

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-04-05 23:25

hansen9 - skype lige forbi så

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-05 23:26

Jeg har skrevet højere oppe at Fabian Andre har været med til at skrive nummeret, hansen 9
Det står nemlig på omslaget af min gamle LP-plade med Mamas & Papas.
Oprindeligt var det en gammel vuggevise (Lullabye) som Fabian Andre skrev tidligere og Mama Cass fik så nummeret og
om-arrangerede det.

mvh dova

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-04-05 23:28

Her er de blå mænd, hvis i ikke kender dem - i kan jo bare spørge Keldd

http://www.3blaa.dk/html/forside_body.htm

gasmanden -> du kan selv spørge her
--------------------------------
..... men jeg er nu temmelig sikker på, at den sidste olie er bedre end ingen olie
i alt fald indtil det blir´ lidt varmere, og især hvis man har oliefyr
....... men det har du vel ikke
-------------------------------------
Citat
En Gasmand med oliefyr
er ingen Gasmand..............

<\\Benny (Blik & Rør)

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-04-05 23:30

Hovsa - jeg glemte at sige:
i skal trykke på VVS-Museet i Brønshøj

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-04-05 23:30

Ja, det gør jeg så Keldd. Hvor længe skal jeg vente. Ikke i 9 mdr., vel??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-04-05 23:31

Vi kender da alle det rigtige svar: "det er jo et pendlerkort, Harry."

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-04-05 23:31

Jeg har den i øvrigt i en moderne udgave med Sissel Kyrkjebø

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-05 23:33

"Benny (Blik & Rør)

Keldd (Rør & Blik)

gasmanden (Bliktud)

Er det så'n en slags fagligt møde herinde

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 23:36

Jeg sidder lige og hører "Dream a little dream of me" med Louis og Ella fra 1952, alt det der er lavet bagefter er simple kopier, se lige det i øjnene, pas bare på, jeg ved sgu nok hvad det drejer sig om.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-04-05 23:39

Ka' I voksne hygge Jer, nu fjerner jeg fluebenet.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-04-05 23:40

miritdk -> prøv at kikke her, der er lidt lyrics fra Missy Elliot (Mama Cash)
http://www.lyricsfind.com/m/missy-elliot/under-construction/go-to-the-floor.php

dova -> jeg fik faktisk et svendebrev i 1973
--------------------------------
.... der stod: Blikkenslager og Rørlægger (Odense Tekniske Skole 1. august 1973)

<\\Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-05 23:41

Øh

Har nogen forresten set de tre nye tips der er lagt i biologi idag.

Tjek lige profilen bag dem.

Øeh, Arne, det er vel ikke ham du mailer med fra kanduteamet, der er begyndt selv at være lidt aktiv

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-05 23:43

Jamen benny, jeg tvivler sgu da ikke på at du er blikkenslager.
Synes bare det var lidt sjovt, at vi lige havde 3 af slagsen samlet til sådan en gang small-talk

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-04-05 23:46

Hvor godtfolk er kommer godtfolk til

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-04-05 23:46

Ja, og ingen af dem kommer og laver mine vandhaner.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-04-05 23:48

- jamen Jette, det er jo week-end

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-04-05 23:53

Nå, det har været en MEGET lang dag, så jeg hører tydeligt min hovedpude kalder
-----------------------------
Det var hyggeligt, kan i sove godt allesammen og have en god week-end

Go´ nat

hilsen
<\\Benny

Nu skal vi jo til Odense i morgen til 199-års fødselsdag

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-04-05 23:54

Ja, Bennymanden, men det har det ikke været i flere mdr.
Og min køkkenhane har tabt håndtaget i flere mdr. Og jeg har haft en ny vandhane liggende i flere mdr. Men den har ikke engang sat sig selv på. Det bare for meget, synes du ikke??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 23:55

Jamen Jette, jeg kommer gerne og lægger rør ind.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-04-05 23:56

Ja, jeg vil også smutte. Jeg har lige et par ting til, jeg skal have nået, inden jeg rammer dynen.
Go' nat med jer alle sammen.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-04-05 00:00

Aprilsnar!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-04-05 00:02

Lidt afhængigt af hvor i landet du bor Jette, så burde det jo nok kunne fixes
----------------------------------------
......... Keldd han er der som en mis .......... eller ... øh

Han vil så gerne lægge rør ind

<\\Benny

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 02-04-05 00:03

Jeg får lige at vide at mamas fra mamas & the papas rent faktisk skulle være Mama Cash........

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-05 00:06

Bingo Hansen9

Missy Mama Cass Elliott

Frontfigur i Mamas & Papas.

En meget meget stor dame, med en smuk stemme.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-05 00:10

dooooooooooooooovaaaaaaaaaaa - har du noget så send - kom på skype mit id her er det samme

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 00:12

dova - det er Svampearne der er vendt tilbage igen. Som sædvanlig i en ny (eller flere) forklædninger.

Keldd - Nu kommer den lille liderlige hanhund op i dig igen. FYYYYH Vi ved jo alle godt hvad der menes med at lægge rør ind. Jeg har ikke, og har aldrig haft noget imod dig. Blot du kan styre den der lille liderlige hanhund. Prøv at være charmerende og sjov UDEN at bringe lille liderlige Fido ind i billedet. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 00:16

Citat
Keldd - Nu kommer den lille liderlige hanhund op i dig igen.

Hvad mon Rasmus Andersen mener om denne formulering ...DU ER KLAM AJ!!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-04-05 00:16

Arne jeg vil lige gøre dig opmærksom på den gruk du lige lagde ind...Kelld mener altså ikke det der alvorligt

psst...han bruger endda Viagra

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 02-04-05 00:19

Bennymanden, jeg bor i Fakse, 30 km. syd for Køge. (og nej, jeg har ikke set den nøgne mand, lol). Men Keldd gider ikke. Han tror, min samlever kan gøre det. (alle vores 2 vandhaner sidder løse, fordi han har sat dem op). Og Keldd kan/skal jo ikke lægge rør ind. De er der allerede.

Arne, jeg synes nok, der var noget bekendt ved den tumpe.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-04-05 00:23

Arne lad nu være at fortælle hvad jeg skal gøre, det klarer jeg fint selv.

Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-05 00:25

keld hold nu fingrene fra pc´en og lig stille !!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-05 00:27
Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 02-04-05 00:34

Ja, og hænderne over dynen, Keldd. Men uden at pille næse eller bide negle, ikk'??
Hilsen Jette

Og nu fjerner jeg altså det flueben. Ellers kommer jeg jo aldrig i seng.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 02-04-05 00:40

Jeg har fjernet det flueben mange gange - hjælper ikke......

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 00:46

hansen9 - når du har fjernet fluebenet og trykket send, kommer du tilbage på samme side igen. Hvis du så trykker send igen, har du annulleret dit flueben. Du skal istedet enten trykke på krydset i øverste højre hjørne eller taste Alt_F4.
Så virker det. Hilsen AJ

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-05 00:52

hah hansen9 - det har jeg også oplevet og jeg fjerner flueben i een køre

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 00:53

hansen9 -Når du skriver Mama Cash, er det altså ikke Johnny Cash's mor.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 00:55

Jamen mirit, så læs hvad jeg skrev. Gør det rigtigt så virker det hver gang.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-05 00:56

Det kan jeg ikke forstå, at I har problemer med at fjerne flueben.
Det gør jeg hver gang inden jeg sender en kommentar.

Og skulle det ske jeg glemmer det, så jeg får mails, går jeg bare ind og fjerner det, trykker send og så er det væk, gå ud af spørgsmålet og ingen problem, og det er ikke nødvendigt at trykke i hjørnet eller Alt+F4

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-05 01:01

arne - ved det og det er ikke altid det virker - og så er den potte ude

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-05 01:04

tak til jer alle for hjælpen med drømmen - og godnat herfra

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 01:26

Godnat mirit. Men som dova også skriver, så virker det hver gang. Hvis du ikke får det til at virke hver gang, er det dig der gør noget forkert. Vil du ikke tage ved lære af vore råd, er det jo op til dig. Men vi HAR fortalt dig hvordan.

dova - du skriver nok så flot: gå ud af spørgsmålet. Men det er jo der problemet ligger. Hvis folk IKKE går rigtigt ud af spørgsmålet, får de genaktiveret fluebenet.

mirit - potten er ikke ude før dit problem er løst.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-05 01:32

Jeg går altid ud af spørgsmål bare ved at klikke på "tilbage"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 01:43

dova - da nogle brugere åbenbart har problemer m.h.t. at få en fjernelse af fluebenet til at fungere, er det vel vores pligt at hjælpe dem så godt som muligt. Jeg har sagt Alt-F4 eller tryk på X-et i øverste højre hjørne. Begge dele virker. Nu siger du Klik på Tilbage. Det virker også. Så nu har du og jeg angivet 3 måder der alle virker. Hurra for os.
Det eneste der IKKE virker og som folk ofte gør, er at trykke på Send igen. Kærlig hilsen Arne.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-05 01:54

Hvis jeg klikker oppe i hjørnet, lukker nettet da ned.
Det kan jeg kun bruge hvis jeg er inde på en side via et link.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 02:02

*LOL* Aj ved ikke, hvorfor han hele tiden bliver nødt til at logge sig på nettet - efter at have været oppe i højre hjørne og pille ved det røde kryds

Send én mail til din penneven (Rasmus)...og spørg hvad fanden det er der sker

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 02:04

Nej dova. Når jeg skriver oppe i hjørnet, mener jeg selvfølgeligt hjørnet på den side du er inde på. Trykker du HELT oppe i hjørnet, forlader du alt. Du er altid inde på nogle sider i en vis rækkefølge. Når jeg selv gør det, kommer siderne op "lidt små" derfor laver jeg dem hurtigt store ved at trykke på firkanten. SÅ forlader man en side ved at trykke på X-et i øverste højre hjørne. Men hvis man har en masse "små billeder" stående over alt på sin Store skærm, kan det at finde Øverste højre hjørne jo godt være et problem.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 05:08

Men dova, såvel Keldd som jeg mener at Dream a little dream of me er langt ældre end 1968 med Mama Cass.

Skal vi to vædde 400 point? Den er indspillet med mange orkestre før Mama's og Papa's. Det er altså IKKE Mama Cass der har komponeret og skrevet teksten. Bl.a Louis Armstrong som Keld siger og Mills Brothers som jeg siger, har indspillet nummeret lang tid før. Og sikkert også nogle før dem. Sig til dova. Hvis jeg vinder væddemålet deler jeg med Keldd.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-04-05 10:46

ahh DET GAS

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-04-05 10:52

Jamen i forlængelse af 3773 tekniske svar, kunne jeg godt tænke mig at vide hvad der er galt med denne simple ligning:

Integralet af tangent X dx, gående fra 0 til 90. ????

100 point til det først rigtige svar.

ellebye

Godkendelse af svar
Fra : gasmanden

Dato : 02-04-05 11:08

Tak for svaret bennymanden.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-04-05 23:28

Jamen selvtak gasmanden
.... "svaret" var jo i alt fald med til at sætte lidt gang i en hyggelig tråd, der skal en gang imellem være sådan en tråd på smalltalk

I virkeligheden afslører alle de deltagende jo en lille smule af deres virkelige jeg ...
det ER da hyggeligt
--------------------------------
jeg var til fødslesdag i Odense i dag, i selskab med hendes majestæt (Margrethe)
......... det var vældig hyggeligt
fortsat god week-end
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-04-05 23:30

PS: Hun havde hverken gemal, søn eller svigerdatter med ærgeligt

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-04-05 23:37

Citat
NO question recieved !!!!!! ANSWER denined !!!!!!