/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Mønster til prinsessekjole - ekstra poin~
Fra : rosekamp
Vist : 3598 gange
150 point
Dato : 01-04-05 21:19

Hej Alle

Jeg ønsker et sy-mønster på en prinsessekjole eller lignende. Det er til min datter på 1½ år, men det gør ikke så meget om det er til dukker, børn eller voksne. Men et link til en børneopskrift vil da selvfølgelig være at foretrække

Jeg smider 300 point ekstra oveni hatten, hvis du kommer med et godt svar.

Hilsen Rosekamp

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 01-04-05 21:29

Hvis du ikke kan finde et på nettet, er der et godt mønster i "stof 2000" til 20 kr.
Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 01-04-05 21:43

Ja det er jo ellers billigt må man sige.

Accepteret svar
Fra : hbirk

Modtaget 160 point
Dato : 01-04-05 22:05

prøv at sætte spørgsmålet ind på www.rokken.dk - der er så mange hjælpsomme, håndarbejdsglade piger
mvh

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 19-04-05 12:46

Goddag
Jeg kan forstå på dit spørgsmål, at du efterspørger et mønster til en prinsessekjole, som du derpå gerne vil ri! Med hensyn til mønsteret kan jeg ikke hjælpe dig, men jeg kan da alligevel komme med nogle små fif til hvordan man egentlig får syet sig denne, ofte, meget flotte kjole.

Mvh

Emanuel

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 30-05-05 14:46

Jamen Emanuel - skyd du bare løs så Fif kan vi aldrig få nok af.

Godkendelse af svar
Fra : rosekamp

Dato : 10-12-05 09:13

Tak for svaret hbirk. Og du havde helt ret - der var faktisk en sød dame der sendte et mønster til mig helt gratis Super hjemmeside. Og Glædelig Jul