|
| Hjælp, jeg kan ikke logge på min bank! Fra : kj | Vist : 771 gange 200 point Dato : 01-04-05 21:16 |
|
Jeg kan ikke logge på min bank, - men på alle andre web-adresser går det fint.
Jeg har prøvet at genstarte PC'en - det hjælper ikke.
Fra min mands PC kan vi logge på www.Roskildebank.dk - det er kun fra mig, det ikke kan lade sig gøre, - og det er på min PC Netbank-programmet er installeret.
Det er en katastrofe, da jeg så ikke kan betale rettidigt til nogle af dem, jeg skal betale til, - bl.a. TDC.
Hvad kan være galt?
Ammitz
| |
| Kommentar Fra : Franksp |
Dato : 01-04-05 21:18 |
|
Ring til deres hotline/kundeservice. Her de ikke såsan en?
Det har min bank, og den har åbent hver dag til kl. 22.00
Med venlig hilsen
Frank
| |
| Kommentar Fra : Ammitz |
Dato : 01-04-05 21:27 |
|
Dette er ikke et problem hos netbank, - det er et problem på min PC, at jeg ikke kan klikke mig ind på siden til banken, - fra min mands PC kan det jo godt lade sig gøre.
Men jeg havde også et problem med at stille spørgsmål til kandu, - så det måtte jeg klare fra min mands PC.
Ammitz
| |
| Kommentar Fra : Ammitz |
Dato : 01-04-05 21:30 |
|
Det der er problemet er:
at jeg ikke kan få bankens hjemmeside på skærmen.
Ammitz
| |
| Kommentar Fra : severino |
Dato : 01-04-05 21:31 |
|
De fleste netbanker bruger en JAVA funktion, så hvis du ikke har installeret den, så må du have fat i denne funktion.
Normalt tilbyder bankerne dette program fra deres hjemmeside, hvor du dovnloader det og installere det.
Så skulle du gerne kunne komme af med pengene igen!
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 01-04-05 21:44 |
|
Her er java VM fra nin netbank: http://www.testby.dk/msjavx86.exe
Du kan også gå ind i Funktioner - Internetindstillinger - Sikkerhed - Klik på Websteder du har tillid til - Klik på knappen websteder og tilføj URL adressen på din netbank.
| |
| Kommentar Fra : Ammitz |
Dato : 01-04-05 22:10 |
|
BjarneD
Er nu prøvet.
Det hjalp ikke.
Ammitz
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 01-04-05 23:18 |
|
Du har måske en firewall der kan have blokeret, men ellers må det ligge i sikkerhedsindstillingerne.
Bruger du firewall kan du jo prøve at deaktivere den for at se om det hjælper og sikkerhedsindstillingerne kan sænkes i niveau. Prøv at lægge mærke til om der kommer et stop ikon nederst i browseren hvor der normalt er en lille globus. Hvis der kommer stop ikon er det sikkerhedsindstillingerne der blokerer.
| |
| Kommentar Fra : dk |
Dato : 02-04-05 01:13 |
| | |
| Kommentar Fra : kj |
Dato : 03-04-05 20:00 |
|
Desværre, - ingen har kunnet hjælpe.
Jeg kom i tanker om, at jeg for et stykke tid siden, havde lavet en sikkerhedskopi af mappen fællesfiler. Den lagde jeg ind og nu virker alt igen.
Tak for jeres forsøg, - men I var alle langt fra - så jeg vil ikke acceptere nogen af svarene.
Ammitz
| |
| Kommentar Fra : dk |
Dato : 03-04-05 20:22 |
|
hmm
det underlige er
info mv. til www.roskildebank.dk ikke lægger noget i "fællesfiler"
men kun ligger en fil i mappen "Webbank" ..............................!!!!!!
| |
| Kommentar Fra : dk |
Dato : 04-04-05 13:25 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|