/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hjælp, jeg kan ikke logge på min bank!
Fra : kj
Vist : 771 gange
200 point
Dato : 01-04-05 21:16

Jeg kan ikke logge på min bank, - men på alle andre web-adresser går det fint.
Jeg har prøvet at genstarte PC'en - det hjælper ikke.
Fra min mands PC kan vi logge på www.Roskildebank.dk - det er kun fra mig, det ikke kan lade sig gøre, - og det er på min PC Netbank-programmet er installeret.
Det er en katastrofe, da jeg så ikke kan betale rettidigt til nogle af dem, jeg skal betale til, - bl.a. TDC.
Hvad kan være galt?
Ammitz

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-04-05 21:18

Ring til deres hotline/kundeservice. Her de ikke såsan en?
Det har min bank, og den har åbent hver dag til kl. 22.00

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 01-04-05 21:27

Dette er ikke et problem hos netbank, - det er et problem på min PC, at jeg ikke kan klikke mig ind på siden til banken, - fra min mands PC kan det jo godt lade sig gøre.
Men jeg havde også et problem med at stille spørgsmål til kandu, - så det måtte jeg klare fra min mands PC.
Ammitz

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 01-04-05 21:30

Det der er problemet er:
at jeg ikke kan få bankens hjemmeside på skærmen.

Ammitz

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-04-05 21:31

De fleste netbanker bruger en JAVA funktion, så hvis du ikke har installeret den, så må du have fat i denne funktion.
Normalt tilbyder bankerne dette program fra deres hjemmeside, hvor du dovnloader det og installere det.
Så skulle du gerne kunne komme af med pengene igen!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-04-05 21:44

Her er java VM fra nin netbank: http://www.testby.dk/msjavx86.exe
Du kan også gå ind i Funktioner - Internetindstillinger - Sikkerhed - Klik på Websteder du har tillid til - Klik på knappen websteder og tilføj URL adressen på din netbank.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 01-04-05 22:10

BjarneD
Er nu prøvet.
Det hjalp ikke.
Ammitz

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-04-05 23:18

Du har måske en firewall der kan have blokeret, men ellers må det ligge i sikkerhedsindstillingerne.
Bruger du firewall kan du jo prøve at deaktivere den for at se om det hjælper og sikkerhedsindstillingerne kan sænkes i niveau. Prøv at lægge mærke til om der kommer et stop ikon nederst i browseren hvor der normalt er en lille globus. Hvis der kommer stop ikon er det sikkerhedsindstillingerne der blokerer.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 02-04-05 01:13

hejsa

prøv denne vej
https://web65.prod.bec.dk/inet/servlet/MenuInit?Logon=Yes&MenuType=WEB

ellers kopier mappen "webbank" fra c:\ drevet over på den anden computer

Kommentar
Fra : kj

Dato : 03-04-05 20:00

Desværre, - ingen har kunnet hjælpe.
Jeg kom i tanker om, at jeg for et stykke tid siden, havde lavet en sikkerhedskopi af mappen fællesfiler. Den lagde jeg ind og nu virker alt igen.
Tak for jeres forsøg, - men I var alle langt fra - så jeg vil ikke acceptere nogen af svarene.
Ammitz

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-04-05 20:17

For en anden gangs skyld skal jeg nok undlade, at forsøge at hjælpe.
Hvis det hjælper at lægge filer ind der har du jo selv slettet noget hvilket vil sige, at du ikke har givet de nødvendige oplysninger og dermed har spildt 5 personers tid.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 03-04-05 20:22

hmm
det underlige er
info mv. til www.roskildebank.dk ikke lægger noget i "fællesfiler"
men kun ligger en fil i mappen "Webbank" ..............................!!!!!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-04-05 20:26

Der ligger nok mere bag end vi har fået at vide og jeg kender heller ikke nogen af de nyere banksystmer, som ikke kan kopieres direkte over og stadig virke.
kj kan give point eller lade være som han lyster, men vi kan jo lade være med at hjælpe. Som vi lyster,

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-04-05 20:48

Igen en af de personer der lader et spørgsmål stå åbent til tid og evighed. FY

Kommentar
Fra : dk

Dato : 04-04-05 13:25

normalt kan man ikke kopier "nis" system filer men installere dem !!!
http://www.kandu.dk/dk/spg/64048