/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lange svartider?
Fra : Vestjyden
Vist : 417 gange
1 point
Dato : 14-09-02 11:39

Hej alle kandu.dk-brugere.

Er det mit system, der er langsomt, eller er der bare altid l-----a-----n-----g-----e svartider på kandu.dk?

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 14-09-02 11:53

Jeg har ingen problemer Jeg kører med Stofanet og det virker fint nok men det kan jo også være din forbindelse ikke er ligeså hurtig som min eller noget lignende ???

Kommentar
Fra : Vestjyden

Dato : 14-09-02 12:06

Jeg har lige fået ADSL 256/128, som kører meget hurtigt i forhold til tidligere på mit 56K modem!

Når jeg f.eks. klikke på et spørgsmål går der let 15-20 sekunder før siden dukker op! Og det er hver gang. På andre sites er der ingen problemer.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 14-09-02 12:24

Jeg har Dansk Bredbånd 10 Mbit/s i begge retninger.

Har ingen problemer andre steder der går det lynende hurtigt, men her på Kandu er ventetiden sommetider meget lang, har tit tænkt på hvad der er årsagen, men rart at høre der er andre.

Mvh
Bantam

Kommentar
Fra : dk

Dato : 14-09-02 12:25

årsagen kan ligge i at der er flere der åbner det samme spørgsmål
på en gang, så det er meget nomalt, også for mig, selvom jeg kører 1024/512

mvh
dk

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 1 point
Dato : 14-09-02 20:54

Til tider er forbindelsen utrolig sløv, det er simpelthen fordi kandu.dk er overbelastet så det basker.
Eneste mulighed er en større forbindelse fra kandu.dk, men det ligger vist ude i fremtiden ?

Kommentar
Fra : Vestjyden

Dato : 15-09-02 11:49

Zonker, det kan 'holdet bag kandu.dk' måske svare på?

Kommentar
Fra : Vestjyden

Dato : 16-09-02 08:43

Spørgsmålet kan vel først lukkes, når der er svaret på det - og det er vel kun kandu.dk, der kan det?

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 16-09-02 12:10

Det skyldes (næsten med garanti) at der ingen indtægter er på kandu.dk (ingen brugerbetaling og reklamer) og derfor har de ikke råd til at have en super adsl-line

Kommentar
Fra : Vestjyden

Dato : 16-09-02 12:20

Måske er det årsagen. Jeg synes kandu.dk bør svare på spørgsmålet!

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 16-09-02 22:46

Vestjyde......
Du skal nok ikke forvente at kandu sidder og gennemgår spørgsmålene. Jeg tror de har nok at se til. Hvis du ønsker et svar, så prøv at skriv til dem istedet: http://www.kandu.dk/dk/kontakt.asp

Godkendelse af svar
Fra : Vestjyden

Dato : 03-11-02 19:16

Tak for svaret zonker.