/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
GEARKASSEBRUM
Fra : bepo
Vist : 401 gange
100 point
Dato : 01-04-05 19:51

Hej! her er bepo!
Er der mon en her, som kører SUZUKI GZ250 Marauder, hvis det er tilfældet har jeg følgende spørgsmål: Jeg starter - ingen problemer, motoren lyder fint, men under kørslen syntes jeg at gearkassen høres for tydeligt - den "rumler", men sådan skal det måske være?. eller hvad! Det ødelægger lidt af køreglæden, bare den summede, det ville være OK!, men der er ligesom en "skramlende" lyd:
Kværnen har kun kørt 17000 km. (skal jeg bare komme vat i ørerne).

Håber høre andres mening!

Hilsen bepo

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-05 20:04

Rumlende, skramlende lyd fra gearkasse, kan desværre lyde som defekte lejer i gearkassen.

Jeg synes ikke Suzuki plejer at have mislyde fra gearkasse, så det synes jeg da du skal få tjekket.

mvh dova

Kommentar
Fra : bepo

Dato : 01-04-05 20:22

Til dova!
Imorgen skal jeg til " ÅBEN HUS " hos RINGSTED MOTOR, der vil jeg få en mekaniker til at tjekke det. Jeg har da selv tænkt på defekte lejer, men efter kun 17000 km, det skulle man ikke tro.

Hilsen bepo og tak for dit hurtige svar**

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 04-04-05 01:10

har du korrekt gearkasseolie (mængde og type)

Kommentar
Fra : bepo

Dato : 04-04-05 18:13

Hej! hjkofoed
Olien er helt korrekt, min mekaniker siger at alt er ok, - så jeg må leve med den "rumlen"!

Annuller spørgsmålet
Fra : bepo

Dato : 10-01-06 18:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål