/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ipod Mini eller Zen Micro
Fra : Traffic
Vist : 407 gange
100 point
Dato : 01-04-05 16:39

Hej...

Skal have ny MP3 afspiller og kigger paa Ipod og Creative.
Jeg kan godt se fordele og ulemper i de tekniske beskrivelser.

Men det jeg soeger er folk der har 1 af disse og har oplevet noget daarligt, ved dem.
Eller bare noget der irriterer dem i opsaetning/funktionalitet

Det vil vaere til stor hjaelp, ved min endelige beslutning !!!!!!!

Nazgul

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 110 point
Dato : 01-04-05 16:45

Har selv haft i-pod! Den virkede helt kanon, og kan kun anbefales!
eneste minus er, at man efter ca. 18 mdr. skal have skiftet batteriet - hvilket man ikke kan gøre selv! Men ellers er det en rigtig lækker mp3-afspiller!!!

Mvh Niels

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 01-04-05 18:32

Ipod er ikke andet en flot design, hvorimod Creative er god kvalitet. Jeg vil da helt klart vælge Zen Micro hvis jeg skulle ha en HD afspiller.
Desuden vil jeg faktisk slet ikke anbefale en harddisk afspiller.. Køb noget pålideligt, og køb en flash afspiller i stedet. Den er langt dyrer pr. MB. men du kan også smide lige så meget rundt med den som du vil 'praktisk talt'. IAudio 5 kommer snart med en 2GB flash afspiller, som kan købes billigt i tyskland. Jeg venter selv på den :)

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 01-04-05 19:29

jeg ville helt klart vælge i-pod'en...

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 02-04-05 00:06

det gælder jo an på om man er kvalitetsbevist.

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 02-04-05 08:11

Har ogsaa overvejet en flash afspiller. Men pt. er den eneste med 2GB, fra svenske Adamond.
Og denne er ikke paa markedet endnu.
Er der andre og kan de koebes i dk ?

Hvorfor flash og ikke HD ????

Nazgul

Godkendelse af svar
Fra : Traffic

Dato : 02-04-05 08:52

Tak for svaret NielsPT.

Det med batteriet havde jeg hoert om, og det er nok det der afolder mig fra at koebe Ipod.

Men mit spoergsmaal har aabnet et nyt, saa jeg vil aabne en traad om flash contra HD.

Nazgul