/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Skjold på parketgulv
Fra : 285
Vist : 804 gange
80 point
Dato : 14-09-02 10:14

Efter en udmærket og professionel afslibning af parketgulvet er der dukket en stor og mørk plet op, der ikke umiddelbart lader sig fjerne. Måske er der tale om urin fra den tidligere ejers lille hund, men det vides ikke med sikkerhed.
Hvordan fjernes denne cirka 1 kvadratmeter store plet?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-09-02 11:40

285 <285.news@kandu.dk> skrev i en
news:g5Cg9.73607$ww6.5211865@news010.worldonline.dk...
> Efter en udmærket og professionel afslibning af parketgulvet er der
> dukket en stor og mørk plet op, der ikke umiddelbart lader sig fjerne.
> Måske er der tale om urin fra den tidligere ejers lille hund, men det
> vides ikke med sikkerhed.
> Hvordan fjernes denne cirka 1 kvadratmeter store plet?

Hej, nr. 285!

Hold fast hvor må den lille hund have været trængende!
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-09-02 12:00

"Preben Riis Sørensen" wrote
> Hold fast hvor må den lille hund have været trængende!

*LOL*

Men jeg har samme problem, og VED det er en kat....Så det kan nu godt lade
sig gøre. Den slags flyder jo som bekendt også lidt ud

Nette

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 80 point
Dato : 14-09-02 23:06

Du skriver ikke noget om hvad gulvet er behandlet med efter afslibning.
Men OxalSyre bleger visse typer træ, især eg.

"285" <285.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:g5Cg9.73607$ww6.5211865@news010.worldonline.dk...
> Efter en udmærket og professionel afslibning af parketgulvet er der
> dukket en stor og mørk plet op, der ikke umiddelbart lader sig fjerne.
> Måske er der tale om urin fra den tidligere ejers lille hund, men det
> vides ikke med sikkerhed.
> Hvordan fjernes denne cirka 1 kvadratmeter store plet?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : 285

Dato : 16-09-02 09:08

Tak for svaret John Vedsegaard.