/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook. Slå autofuldførelse af navne fr~
Fra : hasfeldt_dk
Vist : 1136 gange
100 point
Dato : 01-04-05 12:46

Slå autofuldførelse af navne fra i Microsoft Outlook.

Dette link viser hvordan.
http://office.microsoft.com/da-dk/assistance/HP063767541030.aspx

Klik på Indstillinger i menuen Funktioner.
Klik på E-mail-indstillinger under fanen Indstillinger, og klik derefter på Avancerede e-mail-indstillinger.
Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Foreslå navne under skrivning i felterne Til, Cc og Bcc.

Men.... !

Det er godt med denne information, men der stå ikke, at man kan slette gamle "navne", som foreslås, ved at trykke på delete, når den vises.
Hvad gør man, hvis alle "navnene" ønskes slettet på en gang og starte forfra ?

Venligst Ole Hasfeldt KMD A/S
Email: olh@kmd.dk

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 01-04-05 13:26

Er det dine kontaktpersoner, du mener? Så kan du markere dem alle ved, at trykke samtidig på CTRL med at du trykker på venstre musetast, dernæst kan du bare trykke på DELETE.

Kommentar
Fra : hasfeldt_dk

Dato : 01-04-05 15:43

Nej, det er når der laves en ny mail i Outlook, så efter de 3 første tegn under til, kommer der et forslag med alle dem du tidligere har sendt mail til, hvis funktionen er sat til.
------------------------------------
I mellemtiden har jeg fundet en løsning.
Indstillingerne bliver gemt i en fil under ?....application data\microsoft\outlook\ som hedder *.nk2

Application data findes i en dos promt, ved at skrive set. se under appdata.

Her er links med info.

http://support.microsoft.com/?kbid=287623
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;287070

Venligst Ole og tak for din interesse.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-04-05 15:47

stilke har svaret hvis det drejer sig om kontaktpersoner i adressekartoteket - MEN du skal bruge SHIFT efter at have markeret den første og så pil ned og derpå slet