/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tillykke ans.
Fra : arne.jakobsen
Vist : 423 gange
50 point
Dato : 01-04-05 12:43

Tillykke med dit nye tastatur og mus.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-04-05 12:45

Te'løk' herfra også...

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-04-05 12:49

ans kan nu skrive alle fingrene og tæerne .... nu mangler der kun et tastatur til næsen.

med gevinsten.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-04-05 13:03

Ja, også tillykke herfra

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-04-05 13:16

Ans. Fint så er jeg ikke den eneste der kan vinde to gange inden for 12 mdr., men så håber jeg bare at du modtager din "gave" hurtigere end jeg for jeg har ikke fået den endnu.
Nu mangler du da vist ikke tastaturer.
Stort
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-05 13:26

med præmien, ans.

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-05 13:55

Osse herfra! Så må man håbe det ikke er en aprilsnar

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-04-05 14:31

Ja undskyld arne - jeg så den ikke - jeg kikkede under smalltalk, der plejer vi da at lykønske - BEKLAGER.
.... men endnu engang ans
du giver bare en lille kommentar i MIN tråd - så er poængerne dine
------------------------------
ans - det var fortjent

god week-end
<\\Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 14:39

Hvor uretfærdigt, nu har jeg igen gennem en hel måned, samlet point og skrevet kloge og inteligente indlæg.

Og hvad sker der så: Jeg bliver af Kandu teamet negliceret på det groveste, forstå det hvem der kan.

Men jeg er sikker på det er en Aprilsnar af en slags, så når du modtager præmien ans, så vær sød og send den

videre til mig. Nå, jeg klarer den nok, jeg måtte ikke sige det til nogen, men Kanduteamet har sendt mig et spritnyt

fotograferapparat, så [tilykke] ans. (jeg KAN ikke holde min bøtte)

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 14:45

Citat
[tillykke] [tillykke] [tillykke] ans

Om ikke jeg lavede en slåfejl, det var under ingen omstændigheder en stavefejl

Det er jo egentlig ligemeget, så Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-04-05 15:13

tillykke ans - skal du nu ha´ny pc også ??????????

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 01-04-05 16:14

tak

CLAN grin du bare

jakjoe det vil vise sig

BjarneD, nu må vi må holde lav profil

Keldd, jeg kan godt se at du mangler et nyt tastatur men som du selv skriver klarer du dig nok.

miritdk, jeg skal ikke have en ny pc'er

Ja det er jo den 1. april i dag. Måske en aprilsnar, men det vil tiden jo vise.

Men min mus er ved at miste farven, så måske jeg får en ny før garantien er udløbet

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-04-05 16:16

der var et må for meget

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-04-05 21:35

Nogen siger at de ikke kunne finde denne tråd, det kan de forhåbentligt nu.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-04-05 21:40

ans altså - din mus mister både belægning og farve - har du forsøgt med en vitaminkur ???
Og hvad er nu det - nyt board og ny mus - så må du da have en ny pc - det er simpelthen et must ! -D

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-04-05 21:45

Ja, moden dikterer det.
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-04-05 21:49

Hej igen søde ans. Hvis ikke flere har lyst til at lykønske dig med din gevinst, kan jeg jo lige så godt lukke nu. Men igen:

Kærlig hilsen Arne

P.S. Du må squ ikke sende den til Keld, han har lige købt en ny puter mæ de hele, mæ jem.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-04-05 21:50

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-04-05 22:04

Tak arne.jakobsen

Til miritdk, det er jo klart, når min mus mister belægning, så mister den også farve.

Men den har fået en ny farve sådan hist og pist

Tak og god weekend

Hilsen ans