/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Hjælp til eBay
Fra : 2100
Vist : 718 gange
100 point
Dato : 01-04-05 12:39

Nogen som kan fortælle mig, hvordan jeg bliver oprettet som sælger på eBay. Som køber er jeg oprettet og har købt en del på eBay.

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 01-04-05 13:05

Hej !
Skal du ikke bare trykke på knappen "Sell" ved siden af "buy" knappen når du logger dig ind.
Derefter skal du indtaske dine kreditkort oplysninger og så skulle du være kørende.

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 01-04-05 13:09

Desværre ikke så ledt, får denne besked hvergang at jeg gør som du beskriver (har prøvet før) Please Create a Seller's Account. Dette står i rødt.

Kommentar
Fra : jorren

Dato : 01-04-05 14:31

klik på help og blad lidt ned, så står der hvordan du opretter en sælgerkonto
mvh
Jorren

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 01-04-05 15:32

jorren: ja men det er jo lige hvad jeg efterlyser her med en vejledning til hvordan man gør.

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 01-04-05 17:31

Hej..

Du går f.eks. ind på den tyske side, som jeg har gjordt.. Så går du ind under Mein Ebay.. Og så logger du ind..

Når du er inde i "mein ebay" trykker du hvor der står "Jetzt verkaufen!"

Håber det kunne bruges..

M.v.h. Simon

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 01-04-05 17:32

Hej..

Du går f.eks. ind på den tyske side, som jeg har gjordt.. Så går du ind under Mein Ebay.. Og så logger du ind..

Når du er inde i "mein ebay" trykker du hvor der står "Jetzt verkaufen!"

Håber det kunne bruges..

M.v.h. Simon

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 01-04-05 17:39

The_Evil_Bong: Desværre kan jeg ikke bruge dit svar

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 01-04-05 17:41

Den forlanger at jeg opretter en [Create a Seller's Account. ] men hvordan gør jeg så dette ????

Accepteret svar
Fra : jorren

Modtaget 100 point
Dato : 01-04-05 17:44

Hej 2100, det hele står jo på deres hjemmeside under Help og så ned under Selling. Der er også en demo der under dette link. Det må du da kunne bruge?

http://pages.ebay.com/education/howtosell/index.html

mvh
Jorren

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 02-04-05 22:07

jorren: Har lige set dit svar og kikket den igennem, så det er et meget godt svar du er kommet med.
mvh. 2100

Kommentar
Fra : jorren

Dato : 03-04-05 08:58

tak for det, men så kan du vel ligeså godt afslutte spørgsmålet?

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 03-04-05 12:43

Har ikke kunnet oprette mig endnu. Har prøvet at følge Jorren`s Demo forslag. Ved punkt 2 indslag kommer jeg ikke til samme side som Demo ?? På Demo står der på siden: Crete Seller`s Account: Enter Credit or Debit Card.
Den side jeg kommer til står der: Identity Assurance - Place Your Credit Card on File. Så jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre. Smider 100 point oven i.

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 08-04-05 22:18

Dit svar hjalp mig ikke, men var det bedste ud af alle svar. Løste selv problemet, som var da jeg oprettede mig på eBay ikke opgav mit visa kort, men kun til køb. Derfor skulle jeg oprette mig som sælger på en anden IP adresse for at blive godkendt, så nu virker dette.