/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows
Fra : RaB
Vist : 609 gange
40 point
Dato : 14-09-02 00:56

Hvilket program er best hvis du skal snak over computer???? Jeg har installert Windows Messenger, når min ven snakke til mig hjemme fra ham hakker det helt vildt i min højtale.. kan det være programmet???

Accepteret svar
Fra : lsf

Modtaget 40 point
Dato : 14-09-02 10:07

der findes jo mange forskellige programmer og hvilken der er bedst , ja det er jo op til folk selv men jeg har prøvet denne http://dk.messenger.yahoo.com/
og jeg må sige den enkel og ligetil

Godkendelse af svar
Fra : RaB

Dato : 14-09-02 17:08

Tak for svaret lsf.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-09-02 08:03

Brug PC-Phone...Det virker fint her....

"RaB" <RaB.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:_Vtg9.73293$ww6.5168242@news010.worldonline.dk...
> Hvilket program er best hvis du skal snak over computer???? Jeg har
> installert Windows Messenger, når min ven snakke til mig hjemme fra ham
> hakker det helt vildt i min højtale.. kan det være programmet???
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>