/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Cykelstativ til bil u. træk
Fra : Malkekoen
Vist : 1931 gange
50 point
Dato : 31-03-05 20:01

Jeg skal bruge et cykelstativ til min lynende Skoda Felicia, der ikke har krog. Jeg har set en masse køre rundt med nogle, der er monteret på bagklappen / hviler på bagruden.

Hvor kan man købe dem henne? Har nu været på jagt hele vinteren uden held. Hjælp ........

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 60 point
Dato : 31-03-05 20:04

Jeg købte engang et i brugsen - jeg har set dem hos Silvan og hos Bildillen:
http://www.bildillen.dk/?mode=produkt&ID=393107

mvh berpox

Godkendelse af svar
Fra : Malkekoen

Dato : 31-03-05 20:10

Perfekt. Lige det jeg skulle bruge. Tak :).

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 31-03-05 20:12

Velbekomme, det var så lidt

mvh berpox

Kommentar
Fra : ikazoo

Dato : 01-04-05 13:38

Hejsa.

Jeg har en helt ny til at ligge, den kan du købe for 75 kr.

Med venlig hilsen
Ikazoo

Kommentar
Fra : Malkekoen

Dato : 01-04-05 22:40

Det vil jeg meget gerne. Passer den til en felicia? Hvor i landet bor du?

Kommentar
Fra : ikazoo

Dato : 02-04-05 07:15

Hej igen

Jeg bor i Ikast, men sender den gerne.

Det er en universal, du kan se den på følgende link: http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4392&n=60100&KundeID=cmO41Y8IU6mAsUFnj3D766LcjjTpmY

Kommentar
Fra : Malkekoen

Dato : 02-04-05 23:38

Hej, igen igen

Der var jeg lige en tand for hurtig. Min kæreste havde købt en med hjem fra dagens bytur, så.........

Håber du finder en anden køber :).

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 03-04-05 10:51

Husk iøvrigt lige - at du stadig ikke må dække nummerplade og lygter - gør du det, skal du have den tredje nummerplade og en lygtebom - og så kan du ligesågodt få monteret et træk.

mvh berpox

Kommentar
Fra : Malkekoen

Dato : 03-04-05 18:46

Jeps. Prøvede at sætte den på idag, og fordelen ved dette stativ (vs et til krogen) er, at cyklen kan "ligge" på bagruden. Dermed er nr. plader + lygter fri. Iøvrigt er problemet stort set det samme med et træk, da cyklen her også dækker for nr. pladen.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 04-04-05 15:50

Nemlig - det fungerede også fint på min renault 19 - men på min megane st.car kom jernhesten for langt ned - og ungernes cykler var imellemtiden også blevet for lange, så lygterne blev dækket

Så nu har jeg træk på i stedet.....og så slipper jeg iøvrigt for de mærker "krogene" kan give i lakken.

Men god fornøjelse med ophænget

mvh berpox