/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hvilke dvd-r skiver ville du foretrække?
Fra : NielsPT
Vist : 910 gange
111 point
Dato : 31-03-05 18:55

... Vælg mellem:

1) Verbatim DVD-R 8xspeed
2) Philips DVD-R 8xspeed
3) FUJIFILM DVD-R 1-8x speed
4) TDK DVD-R 8x speed

Til min NEC 3520A dvd-brænder. Nogen der har gode/dårlige erfaringer med dem?

Mvh Niels

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 31-03-05 18:59

- De er alle på 4,7 gb, og koster omtrent det samme

Accepteret svar
Fra : notatoy

Modtaget 121 point
Dato : 31-03-05 19:02

Verbatim kan afspilles uden problemer på de fleste afspillere og det samme gælder Fuji. Og selve brændingen er der heller ikke problemer med på disse skiver. Jeg kan anbefale disse to.

Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 31-03-05 19:18

Hej Niels
Køber mine DVD- R plader her : ihttp://www.billigmedien.de/shop/
især verbatim har jeg rigtig god erfaring med.
MVH
Flemming
Hjemme brænder ..........

Godkendelse af svar
Fra : NielsPT

Dato : 31-03-05 19:21

Tak for svaret begge to.
Jeg hældte også mest til Verbatim selv, så de er hermed i kurven.

Mvh Niels